מותג "לקוסט" מעלה קמפיין "עם דגש על המותג המקורי"


חברת " פלג ניל" יבואנית נעלי "לקוסט" בישראל, בבעלותו של אילן בן דרור, מעלה בימים אלו קמפיין לקולקציית חורף 2008 בכל הקטגוריות: גברים, נשים וילדים.



כחלק מהאסטרטגיה הבינלאומית מודעות הפרסום יתמקדו בויזואליות החזקה של נעלי "לקוסט" ויחזקו את המותג המקורי תוך מתן דגש על החנויות המורשות למכור את הנעליים המקוריות בכל רחבי הארץ.



הקמפיין שהיקפו כחצי מליון ש' יעלה באמצעות משרד הפרסום גדי אדר והוא יתמקד במודעות בעיתונות הארצית, מגזינים ושבועוני "לייף-סטייל".



בשנה הנוכחית הוחדר לארץ המותג "לקוסט" על כל רבדיו והוא נכנס ישירות לראש רשימת המותגים הבינלאומיים המובילים והנחשבים כמותגי-על אופנתיים בתחום ההנעלה וההלבשה לנשים, גברים וילדים.



אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)