חברת " פלג ניל" יבואנית נעלי "לקוסט" בישראל, בבעלותו של אילן בן דרור, מעלה בימים אלו קמפיין לקולקציית חורף 2008 בכל הקטגוריות: גברים, נשים וילדים.
כחלק מהאסטרטגיה הבינלאומית מודעות הפרסום יתמקדו בויזואליות החזקה של נעלי "לקוסט" ויחזקו את המותג המקורי תוך מתן דגש על החנויות המורשות למכור את הנעליים המקוריות בכל רחבי הארץ.
הקמפיין שהיקפו כחצי מליון ש' יעלה באמצעות משרד הפרסום גדי אדר והוא יתמקד במודעות בעיתונות הארצית, מגזינים ושבועוני "לייף-סטייל".
בשנה הנוכחית הוחדר לארץ המותג "לקוסט" על כל רבדיו והוא נכנס ישירות לראש רשימת המותגים הבינלאומיים המובילים והנחשבים כמותגי-על אופנתיים בתחום ההנעלה וההלבשה לנשים, גברים וילדים.