מחקר: עסקים קטנים אינם מודעים ליתרונות המדיה החברתית

מחקר שנערך לאחרונה על ידי חברת Zoomerang מצא כי עסקים קטנים ובינוניים (SMB) אינם מנצלים את הפוטנציאל השיווקי המצוי באתרי המדיה החברתית. המחקר שנערך בקרב 1,100 מקבלי החלטות בעסקים בקטגוריית SMB, וכ 500 צרכנים הראה כי ל 86 אחוז מהם יש דפי פייסבוק. המחקר מראה כי הצרכנים מגלים חיבה יתרה לעסקים שיש להם דף בפייסבוק, בעיקר בשל מה שהוגדר על ידם כעניין אישי. עוד מתברר כי 37 אחוז מהצרכנים מעבירים לחבריהם הצעות ומבצעי מכירה שונים, בעיקר כדי להראות לחבריהם את הקשר שלהם עם מידע זה. אך המפתיע הוא כי רק 10 אחוז מהעסקים שהשתתפו במחקר רואים בפייסבוק פלטפורמה יעילה להגיע לקהלי היעד שלהם.



פרשנות העורך: למרות שהפייסבוק משמש כיום כבמת-על למאות מיליוני צרכנים ומאות אלפי עסקים, חלק גדול מהגולשים בו, אינם מודעים לערכים המוספים שהוא מייצג עבורם. נראה כי יזמים שייקחו על עצמם להעביר לעסקים סדנאות שיעמידו לרשותם כלים להשתמש בפייסבוק לתועלתם, יוכלו לתרום רבות, הן לעצמם והן לשימוש הולך וגובר באתרי מדיה חברתית.

אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)