מטבחי רגבה נכנסת לשוק חדרי השינה וארונות הקיר

רגבה יוצאת במהלך אסטרטגי להפוך ל ONE STOP SHOP המספקת פתרון מלא לעיצוב הבית. במסגרת המהלך הודיעה החברה כי היא נכנסת לתחום חדרי השינה, חדרי האמבטיה וארונות קיר. רגבה תשיק הערב את אולם התצוגה החדש בו יוצגו לראשונה דגמי המטבח היוקרתיים והמתקדמים ביותר כולל קומה שלמה של חדרי שינה, חדרי אמבטיה וארונות קיר של החברה.


רשת מטבחי רגבה תשיק הערב את חנות הקונספט היוקרתית ביותר שלה עד כה בהשקעה של 5 מיליון ש"ח. החנות החדשה, שתיפתח במתחם הממגורות ברח' הלח"י בבני ברק מיועדת להיות אולם תצוגה מפואר הפונה לקהל מגוון וכן לקהל המלווה באדריכלים ומעצבים והמחפש פתרונות לכל הבית. בחנות החדשה תציג החברה את הדגמים המעוצבים והמתקדמים ביותר שלה כולל חדרי אמבטיה, חדרי שינה וארונות קיר.


הקמת החנות החדשה היא חלק ממהלך אסטרטגי של רגבה להפוך לספק ONE STOP SHOP לעיצוב הבית. במקביל לפתיחת החנות החדשה במתחם הממגורות בבני ברק, רגבה הקימה רשת חדשה שנקראת "regba ארונות קיר" החנות הראשונה ממוקמת במתחם פולג במתניה ומשתרעת על 300 מ"ר ובהשקעה של מיליון ₪. מתוכננות עוד 2 חנויות: אחת בראשל"צ ואחת נוספת באזור הצפון.


"בהמשך להתחזקות המותג בעשור האחרון, החלטנו להתרחב לשווקים נוספים", אומר בני לרון, מנכ"ל רגבה. זיהינו צורך של לקוחות רבים בחברה אמינה שנותנת פתרונות לעיצוב כל הבית. "בשנה האחרונה שדרגנו את מערכות הייצור ונערכנו עם צוותים מקצועיים למתן שירותי התקנה למערכות מורכבות, רגבה ערוכה לספק לכל לקוח פתרון איכותי תפור לפי צרכיו."

אולי יעניין אותך

IMG-20240414-WA0023
 לייבל מנהל מרחב צפון אלדר משכנתאות קרדיט אוהד עשור
 SQLink מגייסת עובדים חדשים ומשיקה קמפיין חבר מביא חבר (1)
 קפה קפה טרמינל 3 נמל התעופה בן גוריון
Roy Fridman headshot_C2A
 המיקסי שנת 22

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר