בימים אלה עולה ביתילי, הרשת לעיצוב הבית, בקמפיין תדמית בכיכובה של השחקנית מיה דגן, תחת הסלוגן "ביתילי, בית לעיצוב ישראלי".
הקמפיין מציג את הקולקציות החדשות והמגוונות בסניפי הרשת והינו חלק ממהלך אסטרטגי שמהותו בהבטחה הצרכנית – מעבר מהתמקדות ברהיטים להתמקדות בעיצוב אוירה וסגנון חיים, תוך מתן מענה כולל באמצעות הום סטיילינג, תחום שאותו הרחיבה והגדילה ביתילי במהלך השנה האחרונה.
מחלקות ההום סטיילינג בסניפי הרשת מציעות ללקוחות מקום אחד בו קיימים כל מה שהם צריכים בתחום העיצוב והלבשת הבית, כגון: תאורה, ריהוט משלים, טקסטיל, דקורציה ופרטי נוי אופנתיים.
לדברי אבי כהן, מנכ"ל רשת ביתילי: "המהלך כולו הינו תשובה לשינוי שעובר הצרכן הישראלי. שלא כמו בעבר, כיום הישראלי מסתובב ברחבי העולם, מושפע מרעיונות וגישות שונות ובוחר לעצמו את המתאים לו ביותר. כתוצאה מכך העמקנו את קניינות הרשת והבאנו לקהל הישראלי את המגמות המובילות בעולם העיצוב תוך התאמה לצרכיו ולטעמו הייחודי ואת היכולת לעצב את הבית בהשראות בינלאומיות ומעודכנות.
עוד מוסיף אבי כהן: "מיה מייצגת את הישראליות במיטבה, המשלבת תחכום וחוצפה, את הישראלי החדש שהעיצוב בכל תחומי החיים נעשה לו חשוב והוא אוהב להיות אופנתי ומעודכן.
הדמויות הרבות שמיה מגלמת והיכולת שלה להשתנות, זה הד.נ.א של ביתילי היום – ביתילי היא לא רק רהיטים, אלא בית וחיים על כל המשתמע מכך".
במסגרת הקמפיין, המורכב מסיפור בהמשכים, יעלו סרטוני טלוויזיה, מודעות פרסום בעיתונות הארצית ובאנרים באתרי האינטרנט תחת הסלוגן המרכזי ויציגו את הקולקציה החדשה והמגוונת של הרשת.
הקמפיין הופק באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA בבימויו של אסף קובורובסקי ו"YESH" הפקות.