מילקי בקמפיין ל-40 שנים

המותג מילקי יצר אתר "קפסולת זמן" בו צרכנים מוזמנים להשאיר הקדשה אישית ומילקי למישהו אהוב. מקבלי ההקדשה יוכלו לצפות בה בעוד 40 שנה וכן לקבל מילקי, בעוד 40 שנה מותג "מילקי" 'יפתח' את "קפסולת הזמן" בקמפיין ייעודי שיקרא לציבור לחפש את ההקדשה והמילקי שהושארו להם ולצפות במסר מרגש מהעבר


המהלך ילווה בקמפיין תקשורתי בטלוויזיה ובדיגיטל.

אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)