מילקי בקמפיין ל-40 שנים

המותג מילקי יצר אתר "קפסולת זמן" בו צרכנים מוזמנים להשאיר הקדשה אישית ומילקי למישהו אהוב. מקבלי ההקדשה יוכלו לצפות בה בעוד 40 שנה וכן לקבל מילקי, בעוד 40 שנה מותג "מילקי" 'יפתח' את "קפסולת הזמן" בקמפיין ייעודי שיקרא לציבור לחפש את ההקדשה והמילקי שהושארו להם ולצפות במסר מרגש מהעבר


המהלך ילווה בקמפיין תקשורתי בטלוויזיה ובדיגיטל.

אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

שולחן קינוחים
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת