מינוי חדש בNespresso ישראל – שרון אלדד פלק מונתה לסמנכ"לית כספים בחברה

שרון אלדד פלק בעלת ניסיון פיננסי של למעלה מ-20 שנה בניהול פיננסי של חטיבות עסקיות, והיא תחליף את ניר כץ, אשר עבר לתפקיד סמנכ"ל החטיבה המסחרית העסקית בנספרסו

חברת Nespresso, מודיעה על מינויה של שרון אלדד פלק לתפקיד סמנכ"לית כספים (CFO). אלדד פלק תנהל את החטיבה הפיננסית ואת חטיבת מערכות המידע והמערך הליגאלי של החברה. 

שרון בעלת ניסיון ניהולי ומקצועי של למעלה מ- 20 שנים בעולמות הכספים והניהול הבכיר. לפני הצטרפותה לנספרסו, שימשה במשך 15 שנים כמנהלת כספים של מספר חטיבות עסקיות בחברת שטראוס, ביניהן, חטיבת המכירות וחטיבת האוכל ושרשרת ההספקה. לשרון ניסיון רב בהובלת תהליכים אסטרטגיים, חשבונאות ודיווח, ניהול סיכונים, רגולציה וניהול פרויקטים, לצד מגוון תחומים נוספים אשר מקנים לה רקע מקצועי רחב. 

לצד ניסיונה המקצועי, לשרון רקע אקדמי עשיר. היא רואת חשבון מוסמכת, בעלת תואר ראשון במנהל עסקים בהצטיינות מהמכללה למנהל, תואר שני במשפטים מאוניברסיטת בר אילן וכעת לומדת תואר שני נוסף בלימודי מגדר באוניברסיטת תל אביב. 

סוניה נסטסה מנכ"לית Nespresso ישראל: "אני מברכת על הצטרפותה של שרון אלדד פלק לחברה. שרון בעלת ידע ונסיון רב ואני מאחלת לה הצלחה רבה בקידום המטרות העסקיות של החברה, כחלק מהמערך הגלובלי של נספרסו".

שרון אלדד פלק, סמנכ"לית הכספים, Nespresso ישראל: "אני שמחה על הצטרפותי לNespresso ומודה למנכ"לית החברה ולצוות החברה הבכיר במשרדי המטה על ההזדמנות. נספרסו מחויבות לסטנדרטים גבוהים של איכות ומצוינות ואעשה כל שביכולתי כדי להמשיך ולהביא את החברה להצלחות נוספות בעתיד".

אודות Nespresso ישראל:
Nestlé Nespresso SA היא חלוצה בתחום הקפה, ומהווה השראה לקפה באיכות הגבוהה ביותר. החברה עובדת עם יותר מ-140,000 חקלאים ב-18 מדינות באמצעות תוכנית ה-AAA Sustainable Quality™‎ במטרה להטמיע שיטות קיימות בחוות הקפה עימן עובדת החברה. התוכנית, שהושקה בשנת 2003 בשיתוף ברית יערות הגשם ( (Rainforest Alliance NGO, מסייעת לשפר את התפוקה והאיכות של היבול, להבטיח אספקה ​​בת קיימא של קפה איכותי ולשפר את פרנסתם של החקלאים וקהילותיהם.

בשנת 2022, Nespresso קיבלה את הסמכת ™B Corp ובכך הצטרפה לתנועה בינלאומית של 4,900 עסקים מובילי קיימות, העומדים בסטנדרטים הגבוהים של B Corp לאחריות חברתית, אחריות סביבתית ושקיפות.

Nespresso, שבסיסה ב-Vevey, שוויץ, פועלת ב-81 מדינות ומונה למעלה מ-13,000 עובדים. בשנת 2021 היא הפעילה רשת קמעונאית עולמית של 802 בוטיקים.
למידע נוסף, בקרו באתר האינטרנט של  Nespresso: www.nespresso.com/il/he

אולי יעניין אותך

 באומן- קרדיט ראובן קופיצינסקי
 מרוץ הפורמולה הבריטי לנדו נוריס נבחר כפרזנטור מותג היוקרה TUMI צילום גון בטר (1)
 הנאמנים של מחשבה טובה קרדיט גבריאל סטרוק
 תנחומא צילום יונתן בלום
 וטרמן מנכל קבוצת שופרסל איציק אברכהן יור קבוצת שופרסל עמית זאב, רועי פרייבך מנכל חברות הבנות שופרסל
 דורון צילום דוד דורון (8)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

 את התזונה צילום הרבלייף
 מטבחים מעצבת שגית בר
155196_NAT_E_largeסקצרס_נשים_צילום יחצ חול_349