מיקרוסופט עולה בקמפיין שיווקי ל-Office 2007

מיקרוסופט ישראל השיקה קמפיין שיווקי בהשקעה של מיליון שקלים שיתמקד בהוזלת מחירה של חבילת Office 2007 הביתית (Office Home & Student 2007) בשיעור של למעלה מ-50%, ממחיר מומלץ לצרכן של 850 שקלים למחיר של 399 שקלים. ישראל מצטרפת בכך למהלך בינלאומי של מיקרוסופט העולמית שמיושם עתה בעשרות מדינות ברחבי העולם.



במסגרת המהלך השיווקי החדש מיקרוסופט עולה בקמפיין אונליין ממוקד באתרי מכירות של מחשבים וחומרה, אתרי השוואת מחירים ואתרים שקהל היעד שלהם הוא תלמידים וסטודנטים. כמו כן, משיקה החברה מיני סייט ייעודי לקמפיין בכתובת: www.microsoft.com/israel/office/3in1 . את פעילות האונליין, הקמת האתר, באנרים, תכנון ופריסת המדיה מבצעת חברת מקאן דיגיטל. בנוסף, במסגרת המהלך החדש מבצעת מיקרוסופט מהלך של קד"מ בנקודות המכירה, הגדלת נראות ושילוט בשיתוף עם חברת הפרסום וקד"מ של קרן אנקונה.



למהלך השיווקי חברו בישראל כ-1,000 משווקי מחשבים ורשתות שיווק גדולות ברחבי הארץ, ביניהם: אופיס דיפו, באג, מגה, אייבורי, KSP, DMO ואחרים.



חבילת Office Home & Student כוללת 4 יישומים: Word, Excel, PowerPoint והמחברת הדיגיטלית OneNote. הגרסא מיועדת לשימושים פרטיים בלבד.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)