מי עדן וסופר-פארם במהדורה מיוחדת של בקבוקים למשפחות החטופים

מי עדן וסופר-פארם במהדורה מיוחדת של בקבוקים של Life' מי עדן' עם המסר של מטה משפחות החטופים BRINGTHEMHOMENOW#, לצד לוגו הקשת המוכר של מי עדן ללא צבעים והכיתוב "בלעדיהם החיים הם כמו קשת בלי צבעים"

הבקבוקים יימכרו כתרומה בסניפי סופר-פארם ובסופר-פארם אונליין במחיר של 5 שקל, כל ההכנסות יועברו למטה המשפחות להחזרת החטופים והנעדרים

כחלק מהמאבק של מטה המשפחות להחזרת החטופים והנעדרים תחת המסר #BRINGTHEMHOMENOW, מתגייסות מי עדן ו-Life למאמץ להשארת נושא החטופים על סדר היום הציבורי ולגיוס כספים למטה משפחות החטופים, שיאפשרו את המשך פעילות המטה למען החטופים ובני משפחותיהם.

החל מיום רביעי ה-6 בדצמבר ועד גמר המלאי תימכר בסניפי סופר-פארם ובסופר-פארם אונליין מהדורה מיוחדת של בקבוקים אישיים של Life" מי עדן", שכל הכנסותיה קודש למטה משפחות החטופים. 

המהדורה נושאת את המסר של מטה משפחות החטופים #BRINGTHEMHOMENOW וכוללת את לוגו הקשת המוכר של מי עדן ללא צבעיו, לצד המסרים "בלעדיהם החיים הם כמו קשת בלי צבעים" ו- "Life is not the same without them". 

מי עדן ו-Life יצרו 50 אלף בקבוקי 500 מ"ל למען החטופים אשר ימכרו בכל סניפי סופר-פארם ברחבי הארץ ובסופר-פארם אונליין במחיר של 5 שקל לבקבוק, כאשר כל ההכנסות יועברו למטה המשפחות להחזרת החטופים והנעדרים. 

יוני ארליך, מנכ"ל קבוצת מי עדן: "מתחילת המלחמה עובדי מי עדן מרגישים מחויבות לסייע ולתרום ככל הניתן למאמץ המלחמתי ולמאבק להחזרת החטופים. התחושה של כולנו היא שלקחו לנו את הצבעים מהקשת ואלה לא יחזרו עד שכל החטופים ישובו לביתם. אני מודה על ההזדמנות להירתם למטרה חשובה זו וכמובן מייחל לחזרתם של החטופים במהרה ולימים שקטים יותר."

אלכס קורז', ראש אגף Life ומותגי הבית בסופר-פארם: "החיים של כולנו לא אותו הדבר בלי החטופים. המהדורה המיוחדת של Life ומי עדן מאפשרת לתמוך במטה משפחות החטופים ולהעביר את המסר כי כולנו איתם ולצדם, עד שאחרון החטופים ישוב הביתה".

אודות קבוצת מי עדן 

מי עדן הנה חלוצת תחום המים המינרליים בישראל והיא פועלת משנת 1983. מקור מים של מי עדן הנו מאגר תת קרקעי השוכן כ-300 מטר מתחת לפני הקרקע. המים מופקים מהמאגר באמצעות קידוח הממוקם באזור דרום רמת הגולן, בקרבת מפעל מי עדן. מי הגשמים המחלחלים בקרקע דרך רובד סלעי הבזלת המאפיין את רמת הגולן, סופחים את ההרכב המינרלי הייחודי למי עדן. העושר שהטבע מציע, מעניק למים המינרליים הטבעיים הרכב מינרלי יציב, צלילות וטעם נפלא.

מאז 1998 הרחיבה מי עדן את פעילות הכדים שלה גם לאירופה וכיום תחת המותג Eden Springs פועלת החברה ב-18 מדינות ברחבי היבשת. בשנת 2016 נרכשה מי עדן ע"י תאגיד המים הבינלאומי Primo Water, אחת מחברות המים הגדולות בעולם עם מיליוני לקוחות בצפון אמריקה ואירופה. 

אודות סופר-פארם

סופר-פארם היא רשת בתי המרקחת המובילה בישראל. הרשת מונה כיום כ-285 סניפים המופעלים באמצעות זכיינים המציעים מחלקות של בית מרקחת, ביוטי, טואלטיקה ואופטיקה, לצד סופר-פארם אונליין. מותג הבית של סופר-פארם הוא Life תחתיו נמכרים מוצרים בשורה ארוכה של קטגוריות וביניהן טואלטיקה, מוצרי תינוקות, מזון ועוד. 

אולי יעניין אותך

 סקופ מחיר 149
 אורבך צילום שי פרנקו (2)
 כבודי, קרדיט - יחצ
 'דווקא עכשיו' - המהנדסים אינה שטרנברג ואמיר חדד מחברת היילו
 רופאי עור סבוקלם צילום עופר חג'יוב

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר