מי עדן עולה בקמפיין המדגיש את חשיבות איכות המים שאנו צורכים

חברת מי עדן, המובילה את שוק המים המינרליים בישראל, יוצאת בקמפיין פרסומי חדש, המדגיש את חשיבות איכות המים שאנו צורכים. עיקר הקמפיין עוסק בחידוד ההבדלים בין צריכת מים מינרלים טבעיים, לבין מים מסוננים וכן מדגיש את המשמעות שבהבדלים ביניהם על רקע העובדה ש- 70% מגופנו הוא מים.



לצד היתרונות הרבים של המעבר ל'מי עדן' וצריכה נבונה של המים האיכותיים ביותר, מתייחס הקמפיין גם לסוגיית עלות ההצטרפות ל"מי עדן עד אליך". הקמפיין ממחיש כי ניתן ליהנות משירות הכדים של מי עדן, עד הבית, בעלות שירות של שקל אחד בלבד ליום. .



אורית גזית, סמנכ"ל השיווק במי עדן: "דווקא בתקופה כזו חשוב להזכיר לצרכן מחד את חשיבות הבחירה במים האיכותיים ביותר, לאור העובדה כי כ-70% מגופנו וגוף ילדינו הם מים ומאידך, שהמעבר לצריכת מי עדן בכדים בבית הינה בעלות של שקל אחד ליום! כך שגם היום לא צריך להתפשר על איכות המים ואפשר להעניק לכל בני המשפחה הרגלים בריאים לחיים בקלות ובמחיר השווה לכל נפש!".



הקמפיין יעלה בטלוויזיה ובאינטרנט בהשקעה מדווחת של למעלה ממיליון ₪.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)