מכון אדם מילא, המתמחה בייעוץ לימודים וקריירה ,אבחון וגיוס, מעלה מהיום לאוויר קמפיין פרסום ברשתות הרדיו האזוריות תחת הקונספט: "על העתיד לא מהמרים".
קמפיין התדמית של מכון אדם מילא, באמצעות משרד הפרסום עפר הרץ ליניאל DDB ,כולל תשדירי רדיו המציגים סיטואציות בהן אנשים מחפשים סימנים כדי לדעת באיזה מקצוע לבחור, ומשחק בשם " התאמה מקצועית", בשיתוף עם תוכנית הבוקר של רדיו ת"א, עם טל ברמן ואביעד קיסוס, בו יוזמנו המאזינים לספר על מקרים מצחיקים של אי התאמה מקצועית.
נמרוד בצר, מנכ"ל מכון אדם מילא מציין: "מטרת הקמפיין תחת הסיסמא" בוא נראה במה אתה טוב", הינה להראות כי מכון אדם מילא המוביל והמתמחה בתחום יעוץ לבחירת קריירה ומסלול לימודים, מלווה באופן אישי ובשיתוף פעולה מלא את מי שפונה לייעוץ ובדרך זו מותאם לו המקצוע בו סיכויי ההצלחה שלו הגבוהים ביותר. המסר המרכזי בקמפיין, הינו, לפני קבלת החלטה כה משמעותית בחייו של אדם לגבי מסלול לימודים ועבודה, שתלווה אותו במרבית המקרים, כל חייו, החלטה מסוג זה אינה יכולה להילקח באופן אקראי, אלא לאחר בדיקה מעמיקה של נטיות האדם, כישוריו וסיכוייו להצלחה במקצוע זה או אחר."
בקמפיין הושקעו כ -250,000 ש"ח והוא יימשך עד ה-5 באוגוסט.
קרדיטים:
משרד הפרסום עפר הרץ ליניאלDDB
קריין: טל ברמן.
מנהל קריאייטיב: רוני הרץ.
צוות קריאייטיב: איריס קורדובה, אילן לזרוביץ, איריס גולדברג.
תקציבאית: לימור לוי.
פלנר: ניצן פרי.
מנהל תכנון ואסטרטגיה: אפרים ליניאל.
מנהלת מדיה: ליקי אברס.
מפיק משרד: עופר חג'יוב.