גידול במכירות איקאה ישראל בכל תחומי הפעילות של החברה במהלך 2006. מהדו"חות הכספיים עולה, כי בשנת 2006 הסתכמו מכירות איקאה ב- 427 מיליון שקל – גידול של 8.4% לעומת שנה קודמת. על פי נתונים שהציגה החברה בסוף השנה שעברה, הסתכמו מכירות איקאה בישראל בשנת 2005 ב- 394 מיליון שקל. ב-3 השנים האחרונות צמחו מכירות איקאה בכ- 25%. בתוך כך, ועדת הערר המחוזית במחוז המרכז החליטה פה אחד ביום רביעי האחרון (7.2.2007), לדחות את העררים שהוגשו כנגד אישור השימוש החורג שניתן לפרויקט איקאה במתחם מעוין שורק בראשל"צ, ובכך סללה את הדרך לפתיחתה של החנות השנייה של איקאה. החנות צפויה להיפתח במחצית השנייה של 2007. בשנת 2006 גדל מספר המבקרים בסניף איקאה במחלף פולג בכ- 4% לעומת 2005 והסתכם ב- 2.5 מיליון מבקרים. מאז פתיחת החנות ועד היום ביקרו בחנות איקאה כ-13 מיליון מבקרים. בתוך כך גדל סל הקניות הממוצע ב- 3% במהלך 2006, דבר המעיד על הטמעה של קונספט איקאה ועל כך שיותר אנשים רוכשים ריהוט בחנות. יחס המכירות רהיטים לעומת אביזרים עומד על 60% ריהוט לעומת 40% אביזרים. חלק מהצמיחה הגיע גם מהמחלקה העסקית שהשיקה איקאה במחצית השנה. במחצית השנייה של 2006 מכרה המחלקה בכ- 5 מיליון שקל לחברות ועסקים שונים. ב- 2007 צפויה המחלקה העסקית להכפיל את היקף פעילותה ולמכור בסכום של כ-10 מיליון שקל. שלומי גבאי, מנכ"ל איקאה ישראל, אמר כי האתגר העיקרי העומד בפני איקאה ישראל בשנה הקרובה הוא להמשיך במגמת הצמיחה, לצד ההיערכות לפתיחת החנות השנייה במעוין שורק בראשון לציון. החנות השנייה צפויה להשתרע על שטח של 25,000 מ"ר כשלצידה מרכז לוגיסטי שישתרע על כ- 8,000 מ"ר. כאמור, במהלך הקמת החנות יגויסו לחברה כ- 400 עובדים מאזור ראשון לציון. גבאי הוסיף, כי הגידול במכירות המטבחים הוא תוצאה של הרחבת מגוון המטבחים – כיום מוכרת איקאה בישראל 20 סוגי מטבחים שונים – כמו גם ההתמקצעות והרחבת מגוון הפתרונות לאבזור ולארגון המטבח שאיקאה פיתחה בשנה האחרונה. סיבה נוספת לגידול בקטיגוריית המטבחים היא מדיניות ההחזרות החדשה של החברה, שנכנסה לתוקפה במחצית הראשונה של 2006, ואשר מאפשרת ללקוחות להחזיר מטבח בתוך 90 יום מרגע שהורכב בבית הלקוח ולקבל החזר כספי מלא. ביוני 2005 עברה השליטה לקבוצת ברונפמן בישראל, המחזיקה יחד עם שלושה מחברי הנהלת החברה בבעלות המלאה על הרשת בישראל.