איקאה ישראל, בשליטת מתיו ברונפמן, מדווחת על מכירות שיא בכל תחומי הפעילות של חנות ראשל"צ בשנת 2011 , שפעלה לבדה מאז נשרפה החנות בנתניה ב- 5 לפברואר 2011. מכירות החנות גדלו מ- 301 מיליון בשנת 2010 לכ- 555 מיליון שקל בשנת 2011. בנוסף נרשם גידול של כ- 28% במכירות המסעדה.
רון הדסי, יו"ר איקאה ישראל: "אני מברך את עובדי ומנהלי איקאה על ההישג המרשים של שנה זו, וכל זאת תוך כדי בנייה מחדש של חנות נתניה שצפויה להיפתח ב- 6.3.2012 ועבודה על חנות שלישית בצפון שעתידה להיפתח בעוד כשנתיים. אני לא מכיר הרבה חברות שהיו עוברות בשלום את השנה שאנחנו עברנו, ואף יוצאות מחוזקות. המשבר הזה הוכיח לנו שאיקאה הינו המותג המוביל בישראל לריהוט ועיצוב הבית. "
שלומי גבאי, מנכ"ל איקאה ישראל: "זו השנה השנייה לפעילותה של חנות ראשל"צ ואנו עדים להבעת אמון הלקוחות במותג ושמחים כי הלקוחות מצביעים ברגליים, זאת לאור מחויבותנו להעניק חווית קניה ושירות ברמה הגבוהה ביותר. בנוסף לתנועת מבקרים ערה מאזורים הסובבים את חנות ראשל"צ, הגיעו לחנות מבקרים רבים מהדרום והשאירו סל קנייה גבוה בשל ריכוז קניותיהם".
גבאי ציין כי "נמשכת המגמה של גידול בנתח המכירות של הריהוט שעומד על כ- 65% מהמחזור לעומת אביזרים בשיעור של 35%. הגידול המשמעותי במכירות נבע גם מסל הקניות הממוצע שגדל ב- 27%".
העלייה במכירות ב-2011 באה לידי ביטוי בכלל תחומי הפעילות של חנות ראשל"צ, כאשר הבולטים הם: תחום המטבחים עם גידול של 85%, קטגוריית המזרנים גדלה בכ- 90%, קטגוריית הספות גדלה ב- 87%, מחלקת ארונות גדלה בכ- 80% , מחלקת הטקסטיל הציגה גידול של כ- 75% .
הישג משמעותי נרשם גם במחלקה העסקית שהראתה גידול של 6% .
גבאי הוסיף: "מאז כניסתה של איקאה לישראל הורדנו מחירים בכ- 10% בממוצע בכל מוצרי המגוון. אנו החברה היחידה שמתחייבת בקטלוג המוצרים שאנו מפיצים בספטמבר, למחירי המוצרים למשך שנה שלמה. התוצאות הכספיות מצביעות על הבעת האמון המתמשכת של הצרכן הישראלי בקטגוריות הריהוט השונות ובאיכות המוצרים של הרשת. גם בשנה זו בה ישנה חוסר יציבות כלכלית, המסר לצרכנים הוא כי אינם צריכים להתפשר על עיצוב ואיכות על מנת לרהט את ביתם. אנו מציעים להם לעשות זאת בעלות השווה לכל כיס".