מכללת שערי משפט בהוד השרון יוצאת בקמפיין הרשמה חדש וייחודי ברדיו, בעיתונות, ובאתרי החדשות באינטרנט. הקמפיין, יכלול סדרת מודעות הממחישות כי להיות עו"ד זה יותר ממקצוע, זה אופי. במודעות מוצגות סיטואציות יומיומיות מחיי עורכי הדין, בהם באה לידי ביטוי התשוקה של עורכי הדין למקצועם.
למשל: על ספל השייך לעורך דין יהיה רשום במודעה "אל תיגע פן תיתבע"; על גבי סטיקר במכונית רשום "שמור מרחק – עו"ד באוטו".
גולת הכותרת של הקמפיין הינו חידוש בתחום- רינגטונים "משפטיים", שמשפטנים יוכלו להוריד מאתר האינטרנט של המכללה ולשלבם בטלפון הנייד.
מעתה כאשר נתקשר לסטודנטים למשפטנים ולעורכי דין נשמע במקום צלצול רגיל, את המילים: "אובג'קשן", "נתראה בבית המשפט" ועוד.
עלות הקמפיין כ- 800,000 ₪.
הקמפיין נעשה באמצעות משרד הפרסום 'נחמני צפריר'.
כך מירב זילברשטיין –פולק מנהלת הפרסום והשיווק של המכללה: "במכללת 'שערי משפט' אנו מאמינים שעורך דין שהתשוקה למקצוע מפעמת בו ומלווה אותו 24 שעות ביממה, בכל תחומי החיים, יש סיכוי גדול יותר להצליח. לכן המסר העיקרי של הקמפיין הוא: 'עבור בוגרי מכללת 'שערי משפט' משפטים זה לא רק מקצוע – זה אופי'.
אנו סבורים שהתשוקה למקצוע המשפטים מובילה למצוינות, ולכן בחרנו למתג את שם המכללה תחת הסיסמא: "מכללת שערי משפט- לקידום המצוינות המשפטית בישראל ."
סטודנטים ועורכי דין יוכלו מעתה להוריד "רינגטונים משפטיים" מאתר האינטרנט של מכללת 'שערי משפט' בכתובת www.mishpat.ac.il .