השבוע יצא קמפיין ההשקה למוצר חדש – "הפינגווין" – מכשיר יוקרתי ומעוצב להכנת סודה. הקמפיין בהשקעה של 300,000 אלף ש"ח נערך ע"י משרד הפרסום זרמון גולדמן והוא ימשך לאורך חודש ספטמבר. בקמפיין שיופיע תחת הסלוגן " PENGUIN – לאנשים שצמאים לעיצוב" יכלול מודעות בעיתונות הכתובה ופעילות קד"מ ממוקדות בקרב העשירון העליון.
כמוצר פרימיום פונה ה – PENGUINE לנשים וגברים ממעמד סוציו-אקונומי גבוה, בעלי חוש אסתטי מפותח וחיבה לחדשנות, אוהבי סודה ואוהבי גאדג'טים. הפניה באמצעות הקמפיין תתמקד בחתך אוכלוסיה זה ותעשה ע"י מודעות פרסום בעיתונים ומגזינים הפונים לקהל היעד.
מדובר במכשיר חדש ויוקרתי בעיצוב ייחודי דמוי פינגווין, כאשר שמו נגזר מצורתו הייחודית. המכשיר מיועד להכנת מים מוגזים, בבקבוקי זכוכית יוקרתיים.
ייחודיותו של המוצר באה לידי ביטוי במראהו הכסוף, בגימור המוקפד, בבקבוקי הזכוכית המעוצבים ובמנגנון ההפעלה החדשני שלו.
המכשיר שעוצב באירופה (אנגליה), הושק לראשונה בגרמניה לפני כשנה ונחל הצלחה חסרת תקדים. במקביל להשקתו בישראל יושק המכשיר גם במדינות נוספות – באירופה ובארה"ב, דרום אפריקה, ניו זילנד ועוד.
המוצר מתאים לשימוש בבית ובמשרד היוקרתי.