אפריקה ישראל מגורים עולה לאוויר בקמפיין טלוויזיוני בהשקעה של כ- 300,000 $
הקמפיין, המחזק את תדמיתה חטיבת המגורים של קבוצת אפריקה ישראל, כחברת הבניה המובילה בארץ, הופק על ידי משרד הפרסום "אזימוט" ובוימו על ידי שחר סגל.
הקמפיין, שיועלה בערוצים 2, 10 ו9, יהיה לתקופה של שבועיים.
חברת אפריקה ישראל מגורים תבסס בקמפיין את העובדה כי נבחרה בחודש ספטמבר 2007 על ידי מכון המחקר גיאוקרטוגרפיה לחברה "הטובה והאמינה ביותר" על ידי כ-54% מבעלי הדיעה בישראל בסקר של "המבחן של המדינה". וזאת, בפער ניכר על פני מתחרותיה.
הסרטונים, שאורכם כ- 35 שניות, מציגים סיטואציות מחיי היומיום של משפחה המצויה בתהליך קבלת אחת ההחלטות החשובות ביותר בחייה והיא מעמד רכישת דירה.
קרדיטים:
משרד פרסום : אזימוט
במאי: שחר סגל
הפקה: POV
קריינות: גיל עומר