מנטוס בקמפיין עולמי להשקת סלוגן ושפת מותג חדשים

ליימן שליסל, יבואנית ומשווקת מותג מנטוס בישראל, עולה בקמפיין טלוויזיה רחב היקף לרגל השקת סלוגן ושפת מותג חדשה למנטוס.



מדובר במהלך ובקמפיין עולמיים במסגרתם נחשפים שפת המותג והסלוגן החדשים, בעולם כולו.


במסגרת הקמפיין תיחשף סדרת סרטונים המראים כיצד מנטוס מסייע לחבר בין אנשים בעזרתם של מנטורים. הסיסמא שמלווה את כל הסרטונים: להתחבר לאנשים זה פשוט עם קצת עזרה. מי אומר לא למנטוס?



בישראל יעלה הקמפיין במשך שבועיים בערוצי הטלוויזיה 2 ו 10 ובמקביל בפייסבוק וביו-טיוב תקודם סדרת הסרטונים.



האדפטציה הישראלית לקמפיין באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון, והקיפו של הקמפיין בישראל נאמד ב-2 מיליון שקל.


הסלוגן שמלווה את הקמפיין: מי אומר לא למנטוס?



קרדיטים:
קריאייטיב: סיגל עבודי, אלעד גייזלר, דנה מושקוביץ, ניהול לקוח: עדי אורן, דפנה מונהייט, שני בן-יוסף, פלנינג: רותם בריגה, הפקה: נווה זרח, מעיין קינן , יחסי ציבור: סנדיק קומיוניקיישן

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)