מעל 18,000 משתתפים בקמפיין האינטראקטיבי של אל על בטלוויזיה ביומיים הראשונים

הקמפיין האינטראקטיבי עולה באמצעות חברת EMTV וכולל 100 כרטיסי טיסה חינם שיחולקו במהלך הקמפיין. במסגרת הקמפיין, מוזמנים הצופים ללחוץ על הכפתור הירוק בשלט, לקבל מידע על מועדון הנוסע המתמיד של אל על ולענות על שאלות עם אפשרות לזכייה בכרטיסי טיסה. מחברת EMTV נמסר כי לאור ההשתתפות הרבה ביומיים הראשונים הם צופים כי 50,000 צופים ישתתפו עד סוף הקמפיין.

אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)