מקאן דיגיטל יוצאת במהלך "שיווקי חברתי" לעידוד ארוחת הערב המשפחתית


תנובה עולה בקמפיין אינטרנט ל'גבינות תנובה- הגבינות עם הבית' אשר נועד לעודד את ארוחת הערב המשפחתית ולחזק את ערכי המשפחה. הקמפיין עלה באמצעות מקאן דיגיטל בתקציב של כ-200,000 ₪ .




במרכז מהלך הקמפיין נבנה ועוצב אתר ייעודי שהוקם תחת הכתובת "ערב תנובה" שבו רוכז מידע מקיף כמו: למה חשוב לאכול ארוחת ערב יחדיו, הצעות למשחקים שאפשר לשחק עם הילדים במהלך הארוחה, מתכונים מגוונים, ומאמרים מקצועיים שנכתבו על-ידי המומחים של מכון אדלר להורות, ותוכנה הניתנת להורדה שמאפשרת למשתמש לכוון תזכורות ליציאה הביתה לקראת ארוחת הערב, או קניות והכנות לקראת הערב.



ברחבי הרשת עלו באנרים שונים לקידום האתר באתרים YNET, MSN, תפוז, וואלה, ואתר דה-מרקר. בשונה מבאנרים אשר מעוצבים על-פי רוב באופן אחיד, במקרה זה בחרו במקאן דיגיטל לעצב את הקריאטיב של כל אחד מן הבאנרים באופן שיתקשר אל תוכן העמודים שבו הם מופיעים. כך למשל, באנר שיופיע במדור ספורט, יספר שילדך הבקיע גול במשחק בבית ספר.


אולי יעניין אותך

MYCAL זוכה פרס החדשנות

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים