מרכז "ארנה" שבמרינה הרצליה מציג מערכת ראשונה מסוגה בארץ ובעולם למכירות פומביות אינטראקטיביות באמצעות הודעות טקסט, המיועדת ללקוחות כל הרשתות הסלולאריות. הפריטים המשתתפים במכירה הפומבית שייכים לחנויות מרכז "ארנה".
המהלך מיועד למצב את ארנה כמרכז הקניות והפנאי הגדול והמוביל בישראל, להעצים את חוויית הבילוי ולספק לקהל הישראלי טעימה ממסורת המכירות הפומביות הפופולרית כל כך בחו"ל. ההשקעה במהלך נאמדת בכ-250 אלף ₪.
כרוז המכירות הפומביות הוא ירון פאר, מעמודי התווך של ערוץ הקניות ומזוהה ביותר עם סצנת הקניות בישראל. המבקרים שיגיעו לרחבה המרכזית ב"ארנה", יוכלו לבחור מוצר מבין המוצעים לבחירה על מסך ענק. את הצעות לרכישת המוצרים ניתן להגיש באמצעות שליחת הודעת טקסט למספר 2040*. ברחבת המכירה שב"ארנה" תסתובבנה דיילות בין המבקרים שתסברנה להם כיצד לשלוח הודעות וכיצד ניתן לקחת חלק במכירה הפומבית.
מיכל בשור, מנהלת השיווק של ארנה: "אנו מאמינים שהקהל הישראלי החובב מכירות מיוחדות יצביע באצבעותיו וייקח חלק פעיל מאוד במכירות הפומביות. המכירות תתקיימנה בימי שישי בצהריים, ובשלב מאוחר יותר נפעיל אותן גם בימי שבת. אנו צופים כי סה"כ לאחר כחודש ימים של פעילות יגיעו לארנה כ- 100,000 מבקרים אשר ייקחו חלק במכירות הפומביות".