מרצדס ישראל פותחת את שנת המודל 2008 באמצעות קמפיין תדמיתי חדש. על פי משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי/Y&R, הקמפיין, תחת הכותרת: Ambition. Unlike any other, "מתמקד בחוויות שעוד צופן לך העתיד, ואשר תהיינה גדולות ומרגשות מכל מה שהכרת עד כה".
הקמפיין, כאמור באמצעות שלמור אבנון עמיחי/Y&R, יעלה בעיתונות היומית ובמגאזינים ויימשך כחודשיים בהשקעה של כ- 500,000$.
ההתמקדות בשאיפותיו האישיות של הלקוח באה כשלב נוסף בבניית המותג מרצדס, בעקבות קמפיין 2006 שהציג יצירות מפורסמות וקמפיין 2005 שהתמקד בחתימותיהן של היוצרים הדגולים בעולם, כל הקמפיינים תחת הקונספט Unlike any other.
מנכ"ל מרצדס ישראל, אבי צור מציין כי "הלקוחות של מרצדס מובילים בכל תחומי החיים בזכות השילוב של אמביציות אישיות, שאיפה לשיפור מתמיד ואופטימיות שאיננה נגמרת – וזוהי גם רוח המותג מרצדס".