משה פרץ יוביל את קמפיין מותג משקפי השמש האיטלקי 'קררה'. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום דיוויד אדלשטיין ובהשקעה של מיליון שקל, יכלול פרסומות טלוויזיה, שילוט חוצות, עיתונות, מיתוג נקודות המכירה ופעילות ברשת החברתית FACEBOOK.
מותג העל המיתולוגי ידוע בשיתופי פעולה רבים עם כוכבים בינלאומיים בהם המוזיקאים ריהאנה, הזמר אשר וליידי גאגא אשר הרכיבה משקפי רטרו מבית המותג בשיר הפופולארי BAD ROMANCE.
סלוגן הקמפיין "להיות בשיא ה-carrera שלך" מבטא את המצליחנות של המותג האיטלקי לצד ההצלחה המטאורית של הזמר והיוצר משה פרץ, שהפך אהוד בקרב הקהל הישראלי.
המותג קררה מבצע בעולם את הקאמבק האופנתי של השנה. ראשיתו של המותג בשנת 1956, באוסטריה, אז נולד כמותג משקפי שמש בתחומי הספורט. עם השנים התרחב המותג לתחומים נוספים, תחילה בעולמות הספורט ולאחר מכן כמותג המשיק לעולמות תוכן אופנתיים ופורצי גבולות. בשנת 1979 השיקו בקררה את קולקציית 'Carrera Porsche Design' אשר הנפיקה משקפי שמש מיתולוגיים ואיקוניים. בשנת 1996 התמזג המותג קררה עם קבוצת 'Safilo', ענקית משקפי השמש, מיזוג אשר הוביל להתחזקותו של המותג והפיכתו לאחד ממותגי משקפי השמש הידועים והמובילים בעולם.
משה פרץ, בן 27, כותב, מלחין וזמר ישראלי. מאחוריו שלושה אלבומים: "מביט אל המרומים", "אש", "אלייך" לאחרונה השיק את אלבומו הרביעי "מהשמיים". בינואר 2010 הוכרז משה פרץ כזוכה בפרס ע"ש עוזי חיטמן "תגלית השנה"של אקו"ם. בימים אלה משה פרץ נמצא בעיצומו של סיבוב הופעות קיץ הכולל סדרת הופעות בקיסריה. פרץ מיוצג בלעדית על ידי 'Z הפקות'.
נעמי רודיך, מנהלת השיווק של רשת 'אירוקה' מסרה היום: "לאורך השנים רקם המותג 'קררה' שיתופי פעולה מצליחים עם כוכבים ידועי שם מתחום המוזיקה בהם ליידי גאגא, ריהאנה ואשר, על כן הבחירה בזמר והיוצר הפופולארי משה פרץ הינה טבעית ומתבקשת. סלוגן הקמפיין "להיות בשיא ה-carrera שלך" מבטא את המצליחנות של המותג האיטלקי."