משקה האנרגיה החדש BLU אשר מושק בישראל בימים אלה בחר בחברת דובק כשותף אסטרטגי להפצה


חברת בני פאוזי שמשום, אשר משיקה בימים אלה את משקה האנרגיה BLU, חתמה עם חברת דובק, הסכם הפצת משקאות אנרגיה לשוק הפיצוציות ושוק חנויות הנוחות של רשתות תחנות דלק.



חברת בני פאוזי שמשום החזיקה במותג משקה האנרגיה XL בחמש השנים האחרונות והובילה את שוק משקאות האנרגיה המוערך בכ-300 מיליון ₪ כשהיא מחזיקה בכ-75% מנתח השוק. דובק תפיץ את BLU המתחרה ברד-בול וב-XL שאף הוא נבנה על ידי חברת בני פאוזי שמשום והופץ על ידה. היקף המכירות הצפוי של דובק במותג מוערך בכ-50 מיליון ₪ לשנה.

בעבר שתי החברות קיימו שיתוף פעולה שהצליח והחליטו לעשות זאת בשנית תוך הערכה כי המותג החדש יוביל את השוק בשנה הקרובה.



ענאן שמשום, מנכ"ל בני פאוזי שמשום ויבואניתBLU בישראל: "כמתמחים בשוק משקאות האנרגיה וכמי שיש לנו תג הצלחה באחת ההחדרות המוצלחות ביותר בשוק, ההחלטה לחבור לחברה מובילה כמו דובק נעשתה לאחר בדיקות מקיפות שלנו, שמצאנו כי לחברת דובק מערך מכירות והפצה מאורגן ויעיל ביותר המגיע לכ-10,000 נקודות מכירה הנתמך במערכות מחשב ומידע מהמתקדמים בארץ.



יש לציין כי עיקר המכירות של המותג XL מרוכזות בישראל המהווה 85% מכלל מכירות המותג בעולם. לאחרונה הועבר בזיכיון להפצת המותג XL ליבואנית הממתקים "משה סידס ובניו" אשר החזיקה והפיצה לא מכבר את המותג רד- בול אשר מותג זה עבר לייבוא והפצה על ידי חברת דיפלומט יבואנית פרוקטר וגמבל בישראל.


אולי יעניין אותך

חליפות צלילה
Idan Keren, White Hat CTO with the OSPAs awrad - courtesy White Hat by EPAM
עיצוב ללא שם
הייטק
חנויות ספורט
באדיבות דקטלון (1)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

עיצוב ללא שם - 2025-07-06T174543
SP1 _ מחיר 2599שח צילום יחצ חול (1)
BERESHEET_KING KOIL _FINAL_FINAL_TERA - hever copy