משרד האינטראקטיב HI-NET יטפל בתקציב הפרסום באינטרנט של פורטל התיירות LastMinuteTravel.co.il

משרד האינטראקטיב HI-NET יטפל בתקציב הפרסום באינטרנט של פורטל התיירות LastMinuteTravel.co.il. LMT.co.il תשקיע השנה למעלה מ – 200 אלף דולר בפרסום באינטרנט.



LMT החלה את פעילותה בישראל לפני כשנה, וכיום היא ממוצבת כאחד מפורטלי התיירות המובילים בישראל בעלי מגוון מוצרי התיירות והשירותיים טכנולוגיים המתקדמים ביותר.



לדברי אלון מימוני, סמנכ"ל סחר אלקטרוני ושיווק LastMinuteTravel.co.il: "לאחר שבשנה האחרונה הקמנו את מערך הפעילות בישראל ויצאנו במגוון של מוצרי תיירות אטרקטיביים וחדשניים, בשנה הקרובה אנו מתעתדים לחזק את הפעילות השיווקית של החברה. כפורטל אינטרנטי, המציע לגולשים מבחר מוצרי תיירות און ליין, החלטנו להתמקד השנה בפרסום באינטרנט. בחנו מספר חברות, שכולן הציגו עבודה יצירתית, ובחרנו ב- HI-NET בשל הניסיון שיש לחברה בשיווק באינטרנט וההבנה שגילתה כלפי האסטרטגיה השיווקית של LMT השמה דגש על הנעה לפעולה".



LastMinuteTravel.co.il הינו אתר תיירות בינלאומי, המציע מגוון רחב של טיסות, חדרי מלון והפלגות ברחבי העולם. חברת האם Travel Holdings Inc., הנה חברת התיירות הנכנסת הגדולה בשוק האמריקאי, המדורגת בין 500 החברות הפרטיות הצומחות במהירות הגבוהה ביותר בארה"ב, והפועלת ב-122 ארצות בעולם.

אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)