משרד התיירות הפיץ במהלך המונדיאל סרטון תדמית חדש לשיווק ישראל כיעד חופשה צעיר, מהנה וזמין לתייר וכחלק מתהליך השיווק של אתר האינטרנט החדש של המשרד בעולם- www.goisrael.com. בסרטון, המציג בצורה הומוריסטית וקלילה את ישראל הצעירה והיפה, את אווירת החופש שבה ואת חופיה, יצפו מיליונים ברחבי העולם במהלך התקופה הקרובה.
משרד התיירות, יחד עם חברת "קטע קטע" שהופקדה על הפקת הסרטון והפצתו, בחרו לייצר סרטון מבדר ומפתיע, חוצה מדינות, המתמקד באווירת החוף הישראלית הקלילה והצעירה, תוך שימוש במשחקי הגביע העולמי בכדורגל כמנוף להגדלת החשיפה לסרטון.
לראשונה, בחר משרד התיירות להתמקד בשיווק ישראל דרך "סרטונים ויראליים" – העוברים מרצונם החופשי של הגולשים לאחר זריעתו הראשונית בקרב כ- 20,000 מנויים בארץ ובעולם.
סרטון התדמית, שכבר הופץ למאות אלפי גולשים ברחבי העולם במהלך השבוע האחרון וצובר פופולאריות עצומה ברשת, הינו חלק מן האסטרטגיה השיווקית בה נוקט משרד התיירות הממקדת את תשומת הלב בקהל צעיר ובאפשרויות הנופש הישראליות.
שר התיירות, יצחק הרצוג, ציין כי "הסרטון, שמופץ כעת בעולם כולו, מציג את פניה של ישראל הצעירה והמהנה, שמושכת אליה כמויות הולכות וגדלות של נופשים צעירים, המגיעים לחופי ת"א ואילת. שיטת השיווק הנ"ל מעניקה חשיפה חסרת תקדים ליעד הישראלי ומהווה צעד נוסף בהעברת כובד המשקל השיווקי של המשרד למדיום האינטרנטי".
הסרטון נמצא באתר האינטרנט של משרד התיירות בכתובת: www.goisrael.com .