משרד התיירות יקיים תחרות לבחירת לוגו וסלוגן לפעולות ואירועים תיירותיים שיילוו את חגיגות ה-60 למדינת ישראל. ההחלטה התקבלה ע"י שר התיירות, מר יצחק אהרונוביץ, בהמשך להמלצת הועדה, בראשותו של עו"ד אורי סלונים, אשר מונתה בחודש מאי 2006, לגבש תכנית עבודה לפעילויות תיירותיות שיווקיות בתחום חגיגות ה-60 למדינה.
מנכ"ל משרד התיירות, שאול צמח ציין כי: "חגיגות ה-60 יהוו עוגן שיווקי למדינת ישראל בחו"ל ואין ספק כי הנושא יסייע לתדמית ישראל בעולם. בימים אלה שוקדים במשרד התיירות יחד עם הועדה ובשיתוף תעשיית התיירות, לגיבוש תכנית אירועים בסימן חגיגות ה-60 כמנוף למשיכת תיירים לישראל".
מהמשרד נמסר כי התחרות מורכבת מ-2 שלבים כאשר בשלב ראשון יוכלו להגיש הצעות גופים או יחידים העומדים בקריטריונים אשר קבעה הועדה: ניסיון של לפחות 3 שנים בתחום הגרפיקה והפרסום. את ההצעות ניתן להגיש עד ליום 17 במאי 2007. בסיום הגשת ההצעות תבחר הועדה עד 10 הצעות ללוגו וסלוגן -לכל אחד ממציעי הצעות אלו יוענק פרס של 1,000 ₪. בשלב השני – יוצגו 20 ההצעות לקהל הרחב באמצעות אתר האינטרנט של משרד התיירות. הזוכים בתחרות ייבחרו במשותף ע"י הקהל הרחב (75%) והועדה (25%). הפרסים ל-3 המקומות הראשונים ללוגו ולסלוגן יהיו כ- 15,000 ₪ לזוכה, 10,000 ₪ למקום השני ולמקום שלישי– 5,000 ₪.
עוד נמסר כי בראשות הועדה לבחירת הלוגו והסלוגן עומד עו"ד אורי סלונים, הנשיא היוצא של ארגון וראייטי העולמי ואשר חברים בה אלי גונן – נשיא התאחדות המלונות, עליזה סביר – לשעבר ראש האגף לקשרי תרבות ומדע במשרד החוץ, ראובן דנילוביץ' – סגן ראש עיריית באר שבע, ד"ר איתי גלבוע – ביה"ס למנהל ציבורי באוניברסיטת חיפה, זיו נווה – מנכ"לית קרן גשר לקולנוע רב תרבותי והפרסומאי מורדי עמר, מרכז הועדה חיים גוטין, סמנכ"ל בכיר למינהל ומשאבי אנוש.