מתכננים אירוע עסקי או קידום מכירות? איפה הכי כדאי לעשות?

אירועים עסקיים או אירועי קידום מכירות דורשים תכנון מקדים ומדויק ככל הניתן ובעיקר בהתאמת מיקום האירוע לקהל המשתתפים המוזמנים. בגלל שמדובר על אירועים גדולים בדרך כלל, חשוב שמקום האירוע יהיה נגיש לכולם כך שלא משנה מהיכן יגיעו אנשים, הנגישות תהיה מאוד נוחה וקרובה לתחנות רכבת, אוטובוסים או לחילופין, מי שיגיע עם רכב שתהיה לו חניה נוחה וקרובה למקום האירוע ככל הניתן.

הכול בזכות צמצום המרחקים שהפכו להיות קרובים יותר ויותר

בשל התחבורה הציבורית הנגישה יותר שקיימת בארץ, הרבה מאוד ערים שהיו מוגדרות לא בדיוק מרכז אך גם לא ממש פריפריה, הפכו את פניהם לערים נגישות וכך למעשה נוצר צמצום פערים והוספה של ערים נוספות ל"מרכז הארץ". לכן, אירוע עסקי או אירוע כמו קידום מכירות חייב להיות בעיר עם נגישות מקסימלית עבור קהל היעד שלכם. למשל, אם מדובר על מוצר כלשהו שאתם מעוניינים לערוך אירוע קידום ויחסי ציבור, הרי שתבחרו לעשות זאת באולמות כנסים מרכזיים כמו בירידי עסקים שונים ברחבי מרכז הארץ, אשר מציעים כחלק מהשירות שלהם הרחב שלהם, מערך היסעים נוח מנקודות מרכזיות ובחזרה.

איפה מוצאים את המקום המושלם לאירוע בעל אופי עסקי?

בזכות צמצום הפערים בין ערי המרכז לבין הערים שנמצאות במעגל שני ושלישי להן, ניתן לשקול אולמות אירועים במרכז כמו למשל יבנה, מודיעין, רחובות, רמלה, אור יהודה, יהוד ועוד. כיום, ערים אלו נגישות יותר מאשר שהיו בעבר, אמנם הן נחשבות כמרכז הארץ, אבל הנגישות אליהם בעבר הייתה הרבה פחות נוחה. בזכות כבישים נוספים, מחלפים גדולים, גשרים ומנהרות, שנבנו בשנים האחרות, ניתן להגיע לכל הערים הללו די בקלות ובזמן קצר מאוד. בנוסף, ניתן לעיין בתוך אינדקס גני אירועים כדי להתרשם ולקבל רעיון למקום מתאים עבור האירוע העסקי שלכם.

יתרונות לעריכת אירוע עסקי באזור מרכז הארץ:

  • נגישות – חשיבות הנגישות עולה על כל הדברים האחרים משום שהיא מסייעת בהגברת הנוכחות של משתתפי האירוע העתידיים להגיע. קהל רב ומגוון יותר מביא לחשיפה רבה יותר.
  • הון אנושי – אירוע עסקי שמתקיים במקום מרכזי נותן לכם יתרון משמעותי משום שבדרך כלל במקומות אלו קיימים כבר חברות גדולות שמעסיקות אנשים רבים, מה שיכול לעזור לכם ביצירת קשרים, פרסום והזדמנויות עסקיות.
  • מגוון שירותים תומכים – באזור המרכז, קיימים עוד מגוון רחב של שירותים אשר יכולים להעניק למשתתפי האירוע שלכם תמיכה ונוחות נוספים כמו לינה בבית מלון, יציאה למסעדה מוכרת, ביקור במוזיאון ועוד.

לסיכום

מיקום זה אחד הדברים החשובים בהחלט בהרבה מאוד הקשרים בפרט אם רוצים לערוך אירוע עסקי או אירוע קידום מכירות מתוך הרצון שיגיעו כמה שיותר אנשים לאירוע זה. ככל שהמקום יהיה יותר נגיש כך יגיעו אנשים שונים ממקומות שונים ואפילו ממקומות מאוד רחוקים.

אולי יעניין אותך

 קצוביץ ושירי וקס צילום באדיבות גוטפרנדס
Let's TALK about it! המלכה איליזבת יערה קידר
IFA_B
 1_ קרדיט צילום - יעל צור
 הסביבה 2023 של יוניון מוטורס- טויוטה ישראל
bmw-gfb0242366_1280 (1)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

 את התזונה צילום הרבלייף
 מטבחים מעצבת שגית בר
155196_NAT_E_largeסקצרס_נשים_צילום יחצ חול_349