מ.ר.ב מרכזי רפואת בכירים יצאה בקמפיין פרסומי לניתוח הרנייה (בקע או קילה בלשון העם)

מ.ר.ב מרכזי רפואת בכירים יצאה השבוע בקמפיין פרסומי מרכז ארצי לטיפול מהיר בהרנייה (בקע או קילה בלשון העם).



הקמפיין כולל תשדירי רדיו בשפ"מ (שירותי פרסומת מאוחדים) ברשת ג' וברשת ב' של קול ישראל ופרסומות באינטרנט- באתר אינטנרט דוקטורס ובאתרים נוספים כגון אתר ynet . היקף התקציב המדווח של הקמפיין: 250,000 ₪. הקמפיין ילווה ביחסי ציבור ממשרדו של חנן זיסו יחסי ציבור וייעוץ תקשורתי .



הדגש בקמפיין יבוסס על היתרון שמציע הטיפול החדשני, במסגרתו הניתוח נמשך כ- 25 דקות בלבד והמנותח משתחרר לביתו כעבור כ- שעתיים.



אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל