מ-MarCom ל-מר.קום

כנס מנהלי מרקום, "ממרקום למר דוט קום" – כנס שיווק מקצועי בסימן e-Marketing, Social Media ו-New Media – יתקיים ב-19 למאי, באולם הכנסים וההרצאות של "מגמות" בפארק אזורים פ"ת. הכנס, הפונה למנהלי התקשורת השיווקית בארגונים וחברות, ומציע היכרות עם כלים ויישומים בעולם הדיגיטלי בארץ ובחו"ל – מופק על ידי פורטל מרקום מול ובשיתוף עם המי"ל, All Marketing, WebCell, מטריקס, ECI טלקום וחברות נוספות.



לפרטים והרשמה ל כנס eMarCom תקשורת שיווקית במדיה הדיגיטלית



אפריל 2011: פורטל מרקום מול, פורטל שירותים ייחודי ומקצועי לתחום התקשורת השיווקית יחד עם ערן רותם מנכ"ל אחד על אחד עורכים כנס שכותרתו "ממרקום למר דוט קום". הכנס, בהנחיית ליאור מנור- אינפוטיינר ובהשתתפות מרצים מובילים בעולמות השיווק העסקי והארגוני, B2B ו-B2C, יענה על שאלות שונות, כגון מהם הכלים הטכנולוגיים והפלטפורמות לשיווק חכם ויעיל באינטרנט, כיצד נעזרים היום באינטרנט על מנת למקסם את הקשר עם לקוחות החברה וספקיה, להיחשף ללקוחות פוטנציאליים חדשים ולהגדיל את מכירות החברה ואילו כלים שיווקיים אינטראקטיביים ואוטומטיים עומדים לשירות המרקום, נכון לשנת 2011.


בכנס ירצו אנשי מקצוע מומחים בעולמות התקשורת הדיגיטלית: גילה גדעון מנכ"לית אפקטיבה, ליאור רז מנכ"ל קוקורוזה, שרון ישראל מנכ"לית אקסטרה מייל שיווק, רון פיק מנכ"ל קליק וייז, אורן בסון מנכ"ל אולמדיה ואול מרקטינג, קייט שפר מ- ECI, קובי מגנזי ממטריקס, ננסי שפירא, ועוד.



כנס המרקום, "ממרקום למר.קום", שיתקיים ב-19 במאי 2011, יציע 7 הרצאות מקצועיות בנושא הכנס, החל מניהול תקציב מרקום חכם והשקעה נכונה במגוון ערוצי השיווק שבמרחב הדיגיטלי, דרך היכרות עם פלטפורמות דיגיטליות חדשות יחסית כמו סלולר, סרטונים וטכנולוגיות לפרסונליזציה ואופטימיזציה, וכלה בהיכרות מעמיקה עם רשתות חברתיות (לרבות לינקדאין) ועם פעילות PR בעידן הדיגיטלי.


את הכנס יסכם פאנל מומחים בהשתתפות מנהלי מרקום מנוסים (מחברות מגדל, ECI ואחרות) ויועצי מרקום בתחום השיווק באינטרנט- בהנחייתו של ערן רותם, מנכ"ל חברת אחד על אחד ייעוץ שיווקי ממוקד, השותפה לייזום וניהול הכנס.



כנס e-Marcom הינו הכנס המקצועי השני מטעם פורטל Marcommall, הפונה לאנשי תקשורת שיווקית בחברות וארגונים וכן לאנשי שיווק, מיתוג ויחסי ציבור עצמאיים. שלומית הרץ, הבעלים של הפורטל ומנהלת תקשורת שיווקית כבר יותר מתריסר שנים, ציינה כי "מנעד תחומי האחריות המקצועית והביצועית של מנהל התקשורת השיווקית בארגון, מחייבת אותו להתמיד בהכשרתו ולהכיר את מגוון הכלים החדשים העומדים לרשותו במילוי תפקידו, או שימצא את עצמו בתחרות, ללא יכולת לתת מענה אפקטיבי ומקצועי מספק". מהפורטל נמסר שכנסים מקצועיים נוספים מתוכננים השנה ואף קורס מקצועי להכשרת אנשי מרקום ושיווק ארגוני.



לפרטים והרשמה ל כנס eMarCom תקשורת שיווקית במדיה הדיגיטלית

אולי יעניין אותך

 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר
 רחב צילום ניב קנטור
 השקת תערוכה של יערה זקס בעזריאלי שרונה - צילום לנס הפקות 46
 פברואר יוצא מן הכלל של החברה למתנסים - גלעד ויטל - צילום יחצ
 עננים-25 (1)
חינה

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר