נועה סול מתן מונתה למאפרת הראשית ויוצרת התוכן של רשת סאקרה

רשת הקוסמטיקה והאיפור סקארה, מינתה את אמנית האיפור נועה סול מתן כמאפרת  הראשית של הרשת ויוצרת התוכן של המותג.

 

במסגרת תפקידה, תהיה סול מתן אחראית על פיתוח מוצרי איפור חדשים, יצירת קונספטים לקמפיין המותג, יצירת מראות,י צירת תוכן וסרטוני הסברה דיגיטליים,

ייעוץ והסברה לצרכניות על טרנדים ומגמות בתחום האיפור ועוד. כמו כן תהייה אחראית על איפור הפרנטורית של המותג אנה ז'ק. 

     

נועה סול מתן (23) נחשבת כיום למאפרת מובילה בישראל, התחילה את דרכה ברשת דרך האינסטגרם והטיקטוק בגיל 18.

סול עומדת על 78.4 אלף עוקבים באינסטגרם ו410 אלף בטיקטוק.

 

אולי יעניין אותך

 באומן- קרדיט ראובן קופיצינסקי
 מרוץ הפורמולה הבריטי לנדו נוריס נבחר כפרזנטור מותג היוקרה TUMI צילום גון בטר (1)
 הנאמנים של מחשבה טובה קרדיט גבריאל סטרוק
 תנחומא צילום יונתן בלום
 וטרמן מנכל קבוצת שופרסל איציק אברכהן יור קבוצת שופרסל עמית זאב, רועי פרייבך מנכל חברות הבנות שופרסל
 דורון צילום דוד דורון (8)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

 את התזונה צילום הרבלייף
 מטבחים מעצבת שגית בר
155196_NAT_E_largeסקצרס_נשים_צילום יחצ חול_349