נורמנדה בקמפיין לקראת החג

קלינטון סחר יבואנית ומשווקת מוצרי החשמל של NORMANDE מעלה קמפיין לסדרת המקררים החדשה של המותג בהשקעה בהיקף של 600,000 שח'.


הסדרה הכוללת מקררי מראה ומקררים שקטים וחסכוניים תושק לקראת החג. במהלך ההשקה כל הרוכש מקרר מדגם 601 L השקט בעולם, יקבל במתנה מוצר נוסף של המותג לבחירה: LCD 22 אינצ', או תנור או מדיח כלים או מכונת כביסה .


הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום פוגל –אוגליבי ויכלול: שילוט חוצות ושלטי ענק, פרסום באינטרנט, פעילות בנקודות המכירה, פרסום מגזרי ופעילות תוכן אינטראקטיבית בתוכנית הבוקר של טל ואביעד ברדיו 99 FM.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)