נטוויז'ן, חברת שרותי האינטרנט, אבטחת המידע והטלפוניה הבינלאומית, יוצאת בקמפיין תדמיתי רחב היקף לקראת חודש מאי, תחת הסיסמה: "עם האינטרנט של נטוויז'ן, יש לך יתרון ביד!".
היקף ההשקעה בקמפיין עומד על כמיליון וחצי ש"ח, ויעלה בטלוויזיה ובפעילות אינטרוויזיונית באינטרנט.
קמפיין הטלוויזיה, הממשיך לחזק את מעמד המותג של נטוויז'ן כמותג המוביל בתחום האינטרנט ואת מחויבות החברה ללקוחותיה, עולה באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO, וכולל סרטון המציג את היתרון שמקבלים הלקוחות של נטוויז'ן.
טלי נחושתן, סמנכ"ל השיווק בנטוויז'ן מסבירה את מהות הקמפיין: "בחרנו לצקת תוכן נוסף לסיסמה שלנו. במבצע החדש אנו מניפים דגל איכותי נוסף של הנאות, ערכים ויתרונות. קיבצנו את מיטב המבצעים שלנו לחודש מאי, וההטבות המלוות את הקמפיין מצטרפות לפעילות הערך המוסף ומגוון החוויות שאנו מספקים ללקוחותינו בעת הצטרפותם ובמהלך השנה. בחודש מאי, לקוחות נטוויז'ן יוכלו ליהנות מהטבות רבות וייחודיות: רשת בתי הקולנוע לב, לוחות Win Win , Zer4U, נענע שופס, בליינד דייט ועוד".