נטורל קר מקימה מעבדה וירטואלית בעמוד הפייסבוק

לכבוד השקת סדרת Natural Care חדשה, תשלובת ד"ר פישר הקימה בעמוד הפייסבוק שלה מעבדה וירטואלית חדשנית. המעבדה הוירטואלית הינה חלק מקמפיין ההשקה של Natural Care ומהווה דרך חדשנית ומהנה להכיר את תכשירי הסדרה ולגלות כיצד הם משלבים מדע וטבע לבריאות השיער והגוף. במעבדה יכולים הגולשים לנסות את כוחם בהרכבת שילובים שונים של צמחי מרפא, לגלות את המרכיבים הנכונים של התכשירים בסדרה החדשה, ואף להציע לד"ר פישר רעיונות לשילובי צמחי מרפא חדשים.



בין המשתתפים בפעילות יחולקו עשרות ערכות של תכשירי הסדרה ואף פרס חלומי של חופשת ספא זוגית מפנקת במלון מצפה הימים. את אפליקציית המעבדה הווירטואלית הפיקה חברת "TEENK" המתמחה בשיווק לקהל צעיר במדיה חדשנית.



הפעילות תפורסם באופן נרחב בפייסבוק ובאתרי אינטרנט שונים באמצעות באנרים ופרירולים.



במעבדות המחקר והפיתוח של תשלובת ד"ר פישר שילבו את הידע הרפואי והניסיון רב השנים עם המומחיות המדעית בתחום צמחי המרפא ויצרו את השילוב האופטימלי של מדע וטבע לבריאות הגוף, העור והשיער.

אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)