ניאופרם ישראל תשקיע 2 מיליון שקל בהשקת מותג התינוקות MUSTELA

ניאופרם ישראל, חברת השיווק והסחר של מוצרי צריכה, תרופות ללא מרשם ותרופות מרשם, משיקה בישראל את Mustela מותג דרמו-קוסמטיקה צרפתי המיועד לתינוקות, ילדים ונשים במהלך ואחרי היריון ונחשב למותג מוביל בבתי המרקחת באירופה בתחום טיפוח עור תינוקות ומוצרים לסימני מתיחה. ניאופרם ישראל צפויה להשקיע כ 2 מליון ₪ במהלך ההחדרה.



מהלך זה הינו חלק מאסטרטגיית התרחבות של "ניאופרם ישראל" בתחום הדרמוקוסמטיקה בישראל. החברה כבר משווקת גם את המותג הישראלי המוביל Doctor Or, מותג מוצרי טיפוח וטיפול בפיתוח של רופאי עור, ואת בלנאום, שמן הרחצה לתינוקות המוביל בישראל.



בישראל ישווקו 4 סדרות המוצרים של המותג ביניהן: מוסטלה bebe– לשימוש יומיומי, מוסטלה Dermo-Pediatric -מוצרים טיפוליים לעור, מוסטלה 9 Months, לנשים במהלך ואחרי ההיריון, מוסטלה SunProtection – להגנה מהשמש. סך הכל תשיק החברה 13 מוצרים עד סוף השנה.



השקת מוסטלה לישראל פותחת למעשה קטגוריית מוצרים שלא הייתה קיימת על המדפים עד כה. לראשונה יוצעו לאימהות במהלך הריון ולאחר לידה מוצרים דרמו קוסמטיים ייעודיים לטיפוח וטיפול בעור של תינוקות, ילדים נשים הרות ונשים לאחר לידה, כל זאת תחת קורת-גג אחת של מותג בינלאומי, בעל שם עולמי בכל הקשור למומחיות וחדשנות בפיתוח מוצרים. המותג מציג את המגוון הרחב והמקיף ביותר בתחום.




אורלי תורי, מנכ"ל ניאופרם ישראל : "כחברה המשווקת בהצלחה את מוצרי הדרמוקוסמטיקה של 'דוקטור עור', זיהינו את תחום הדרמו קוסמטיקה כתחום צומח, ואסטרטגי המשלים את ההתמחות שלנו בעולם מוצרי הצריכה הבריאותיים. תחום הדרמו קוסמטיקה לתינוקות ונשים בהריון בישראל, היה חסר עד כה פתרון איכותי וכולל ואנו גאים להיות החלוצים לעשות זאת עם מוסטלה, מהמובילים בתחומו בעולם. אני מאמינה שהמותג יצבור מהר מאוד אהדה בקרב אימהות בישראל, כפי שהדבר קורה מזה 3 דורות באירופה"

אולי יעניין אותך

 למורים
 בגג
12553Pica3

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר