ניופאן מעלה קמפיין דיגיטל לקיצ'נאייד

חברת 'ניופאן', המתמחה בייבוא והפצה של מגוון מוצרי חשמל ואלקטרוניקה ביתיים, יוצאת בקמפיין דיגיטל חדש וייחודי לקראת החגים למותג קיצ'נאייד בהיקף כולל של כ-500 אלף ₪ תחת הסיסמא: "שנה מפנקת" באמצעות משרד הפרסום: באמצעות משרד הפרסום "גליקמן שמיר סמסונוב".

הקמפיין יעלה באתרי אינטרנט, ביניהם מאקו וברשתות החברתיות כאשר כל קטע קריאטיבי שלו משלב את האות "פ" כחלק אינטגראלי מהתוכן במותג קיצ'נאייד המזהה עצמו עם אהבת בישול, אפייה, לייף סטייל ואופנה וידגיש את הקלות בהכנת מתכונים באמצעות הקיצ'נאייד בליווי מתכונים לעוגת דבש של השף חן שוקרון.



בנוסף, השבוע תעלה פעילות ברשתות החברתיות בה ניתן לברך את בני המשפחה לקראת השנה החדשה.


הקמפיין הינו חלק ממהלך אסטרטגי רחב המציג את סדרת מוצרי הבריאות של החברה : "לבריאות מניופאן" – הכולל מגוון סרטוני איכות באתרי אוכל ייעודיים סביב עולם הבישול הבריא, בסלולר ובאתר אינטרנט ייעודי שהוקם ומקודם דרך הרשתות החברתיות שהחברה נוכחת בהם. מטרת הקמפיין לתת לצרכן ערך מוסף ולצקת תוכן רלוונטי ואיכותי לצד התובנות הבריאותיות המיוחסות למגוון מוצרי הבריאות של ניופאן.

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)