ניו פארם מתחברת לצד הנשי

50% נשים בישראל חושבות שהן לא דואגות לעצמן כמו שהן צריכות או היו רוצות.83% יודעות שהן צריכות לעשות יותר בשביל הבריאות שלהן. נתונים אלה הם הבסיס למהלך השיווקי החדש של רשת ניו-פארם, במסגרתו קוראת הרשת לנות ישראל לעשות REFRESH בחיים ולהתחיל לדאוג לעצמן.



מסקרים שערכה הרשת עולה כי למעלה מ-50% נשים בישראל חשות שהן לא מספיק דואגות לעצמן, לגופן ולבריאותן. נראה כי קצב החיים, והשילוב המאתגר בין עבודה ובית מותירים את הנשים בתחושה שהדבר גובה מחיר כבד של חוסר השקעה בטיפול האישי, בטיפוח אישי ובזמן מנוחה.



במסגרת המהלך השיווקי של הרשת, תקרא ניו-פארם לנשות ישראל לרפרש את עצמן, לעצור, לקחת פסק זמן ולאזן את הלחץ היומיומי. מטרת המהלך היא לסייע לנשים לעשות זאת ולהדריך אותן כיצד לדאוג לעצמן. הרשת תציע מידע ושירותים בנושאי אורח חיים בריא, לצד מבצעים מיוחדים על מוצרי בריאות וטיפוח שמשפרים את איכות החיים ותורמים להרגשה הטובה.



השפה התקשורתית החדשה נערכה באמצעות משרד הפרסום "מאקן אריקסון" והיא תתבסס על ערכים כגון: אורח חיים בריא, איכות חיים, טיפוח, חדשנות ולייף סטייל.



המהלך יכלול קמפיין TV, קמפיין רדיו, קמפיין עיתונות, הפקת מגזיני תוכן ונראות חדשה בסניפים.


בנוסף, תתקיים פעילות אינטראקטיבית מאסיבית במדיה החברתית. בסניפי הרשת יחולקו גם פנקסי הטבות מפנקים במיוחד שיציעו לנשים הטבות מעולמות תוכן משלימים כגון: ספא, נופש, כושר, אופנה, בילוי ועוד. היקף הקמפיין נאמד בכ-2.5 מיליון ₪.



לדברי ענת נטיב, סמנכ"לית השיווק של רשת ניו-פארם, המהלך נולד מתוך זיהוי מגמה בולטת בשוק המראה כי מרבית הנשים בישראל חיות בקצב חיים גבוה, שאינו מותיר להן מספיק זמן אישי-פרטי לטיפוח עצמי, להשקעה בבריאות או למנוחה.



"כרשת שפונה לנשים כל השנה, הבנו כי הפנייה צריכה להשתנות, ומחובתנו לנסות לסייע לנשים לעשות REFRESH בחייהן ולהתחיל לדאוג גם לעצמן למען איכות חיים טובה יותר. בכל מדיה בה יפגשו הלקוחות את ניו-פארם, יפגשו תכנים חדשים, שירותי חדשים, כמו גם מוצרים והטבות מפנקות להשלמת המהלך" דברי נטיב.




רשת ניו-פארם מקבוצת המשביר לצרכן מנוהלת ע"י יפתח סרי. הרשת מונה כיום 69 סניפים בפריסה ארצית.


אולי יעניין אותך

DECATHLON BRAND ID (1)
 משרד

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר