ניו-פארם פותחת סניף בהרצליה

רשת ניו-פארם ממשיכה להתרחב ופותחת לראשונה סניף דגל חדש ברחוב בן גוריון בהרצליה.הסניף החדש מצטרף ל-68 סניפי הרשת הפזורים ברחבי הארץ. ההשקעה הכוללת בפתיחת הסניף נאמדת בכ- 1.5 מיליון ₪.



סניף הדגל החדש, משתרע על שטח של כ -500 מ"ר, בעיצוב מהודר המספק חוויית קנייה מהנה. בסניף מגוון עשיר של שירותים ומוצרים מעולם הפארם, ביניהם: מוצרי בריאות וטבע, מוצרי תינוקות, מחלקת קוסמטיקה הכוללת מוצרי איפור, טיפוח ובישום של החברות המובילות (כגון: לוריאל, רבלון, ג'ייד, קרליין, גרנייה ועוד), מאות מוצרי טיפוח וטואלטיקה וכן מגוון מוצרי מזון וניקיון לבית.



כמו כן, מציע הסניף שירותי בית מרקחת. הסניף מכבד מרשמים של כל קופת חולים לאומית, מכבי ומאוחדת.



לדברי איתן ששון, המשנה למנכ"ל, פתיחת הסניף החדש בהרצליה היא המשכה של אסטרטגיית ההתרחבות של ניו-פארם הפועלת ביתר שאת בשנתיים האחרונות, ומחזקת את זמינותה ופריסתה של הרשת ברחבי הארץ.



"בשנה האחרונה פתחנו סניפים נוספים במס' מקומות מרכזיים כמו גם בפריפריה, ואף נכנסנו לערים בהן לא הייתה לנו נוכחות קודם, כגון עפולה והוד השרון. ברור לנו שחיזוק הפריסה שלנו בארץ היא מנוע הצמיחה המרכזי של הרשת" דברי ששון.



עד סוף שנת 2011 עתידה הרשת לפתוח 4 סניפים נוספים.



רשת ניו-פארם מקבוצת המשביר לצרכן מנוהלת ע"י יפתח סרי. לרשת 68 סניפים מתוכם 9 סניפים בתוך המשביר לצרכן ו-6 סניפי מדיקל המתמחים בשירותי בימ"ק.

אולי יעניין אותך

IMG-20240414-WA0023
 לייבל מנהל מרחב צפון אלדר משכנתאות קרדיט אוהד עשור
 SQLink מגייסת עובדים חדשים ומשיקה קמפיין חבר מביא חבר (1)
 קפה קפה טרמינל 3 נמל התעופה בן גוריון
Roy Fridman headshot_C2A
 המיקסי שנת 22

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר