נילסן: ירידה בקניות מוצרי צריכה בחודש פברואר

נתוני מכר של חברת המחקר נילסן, המתבססים על נתוני מערכת ה –TRACK MARKET המגיעים ישירות מקופות קמעונאים, מראים כי שוק מוצרי הצריכה מכר בפברואר השנה פחות מוצרים, אבל הכניס יותר. גם לתאריך המאוחר של פורים ישנה השפעה על היקף המכירות בחודש זה בהשוואה לשנה שעברה. הצמיחה הכספית נובעת בעיקר מצמיחה בענפי טיפוח הבית והפרט. בפברואר נרשמה גם צמיחה בקטגוריית מוצרי החלב והסויה, לעומת ירידה בקטגוריית הבשר המעובד.



מוצרים עולים יורדים – פברואר 2016




ערוץ הנוחות הוא היחיד אשר מציג צמיחה משמעותית מתחילת השנה




השחקנים הגדולים בתחום המזון מאבדים נתח שוק מול הקטנים




אולי יעניין אותך

ביחד בשבילך (1)
יחצ אמריקן אקספרס
מחיר בקבוק אחד 2500שח מחיר השקה 2000שח טיפול סלבוסטר דר אקרמן צילום יחצ (3)
HACKETT LONDON גיא כושי ויריב פיין קרדיט (4)
חנות של רשת דינמיקה צילום באדיבות דינמיקה (2)
שיקו נהון מנהל השיווק והסחר של מכבי פארם ורפאל חדידה ברזילי בעלים חב' ג'רוויטל ישראל צלם א

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

נופר ממרוד, סמנכ'לית שיווק תדיראן קרדיט יחצ
Prime team
מרכז חומוס האסלי עזריאלי שרונה