נינה ואן ברי תככב בקמפיין סתיו-חורף 2010 של "STATUS"


"Status" בחרה בפרזנטורית הבינלאומית, נינה ואן ברי, להחליף את מורן אטיאס שליוותה את המותג בחורף וקיץ 2009, כחלק מהקונספט של המותג בקמפיין שיעלה באמצעות משרד הפרסום "אליקים-הרמן&נהרדעא".



סכום ההשקעה בפרזנטורית מוערך בכ-70 אלף דולר.



נינה ואן ברי מחליפה את מורן אטיאס שליוותה את "Status" במהלך שתי העונות האחרונות, חורף וקיץ 2009. הפרזנטורית החדשה של המותג, נינה ואן ברי, תככב בקמפיין "Status ברלין" שיעלה בעיתונות נשים, עיתונות מגזרים ושלטי חוצות לעונת סתיו-חורף 2010.



מאחר וחברת "Status" הינה חברה שיותר ממחצית פעילותה מתבצעת באירופה, דרום אפריקה ואוסטרליה, הוחלט השנה לשנות קונספט ולצלם כל עונה בבירת אופנה אחרת באירופה כדי להתחבר לקונספט הבינלאומי. הקמפיין שיעלה באמצעות משרד הפרסום "אליקים-הרמן&נהרדעא" יצולם בסגנון אירופאי מוקפד.



פיני בר דוד, מנכ"ל "Status" מסר כי "לאחר שתי עונות עם מורן אטיאס, פרזנטורית המותג, החלטנו להיפרד ברוח טובה בשל הצורך שלנו כמותג הפועל בעיקר באירופה, דרום אפריקה ואוסטרליה להתחבר לקונספט הבינלאומי. לכן, בחרנו העונה ללכת על פרזנטורית בינלאומית שתוביל את קמפיין החורף החדש של "Status" שנקרא "Status ברלין" על שם מקום צילומו. הסיבה שבחרנו השנה בברלין נובעת מכך שזו אחת הערים המובילות מבחינה אופנתית ואנו זוכים שם להצלחה רבה בקרב הקהל המקומי. הפרזנטורית החדשה, נינה ואן ברי משדרת תחושה בינלאומית בהתאם לצרכי המיתוג והפרסום שלנו בארץ וברחבי העולם".


אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)