הקמפיין, שנערך באמצעות משרד הפרסום "ענבר, מרחב, שקד" , תחת הכותרת : Nissan X-Trail – רכב 4X4 שבאמת מעניין גברים… יכלול: 2 סרטוני טלוויזיה בערוצים 2, 10 ו- 9, קמפיין אינטרנט, מודעות פרסום בעיתונות הארצית, המקומית, מגזיני רכב ופנאי ואירועי אקסטרים ברחבי הארץ.
הקונספט הפרסומי של הקמפיין, חושף את היכולות והביצועים המרשימים של הניסאן אקסטרייל, כרכב פנאי שטח 4X4 , לגברים שאוהבים ריגושים חדשים.., ספורט אתגרי, טיולי שטח, גאדג'טים משוכללים ולייף סטייל.
רועי שחורי, מנהל מותג ניסאן, מוסר: " האסטרטגיה השיווקית של הקמפיין, נועדה להציג את "ניסאן אקסטרייל" – רכב פנאי/שטח המיועד לגברים קרייריסטים ודינאמיים, שאוהבים פעילויות ספורטיביות מאתגרות. הרכב משלב ביצועי 4X4 מרשימים, לצד אבזור עשיר ויוקרתי, מרחב מטען גדול ונוחות נהיגה מפנקת בעיר ובשטח".
מחיר: 191,000 ₪.