ניקולטי בקמפיין באמצעות לעומק התודעה

חברת ניקולטי ישראל מעלה באמצעות משרד הפרסום "לעומק התודעה" קמפיין רחב היקף בטלויזיה החל מהשבוע הקרוב, הקמפיין יכלול 4 סרטים האחד תדמיתי ועוד 3 סרטי מבצע. תקציב הקמפיין הוא 1.5 מיליון ₪ ויעלה בערוצים 2 ו-10.


ניקולטי נוסדה ב1967 על ידי מעצב העל ג'וזפה ניקולטי.


חן עובדיה, מנכ"ל ניקולטי ישראל:" בחברת ניקולטי גאים להוביל את שוק מערכות הישיבה היוקרתיות בישראל, אנחנו בחברה נמשיך לחדש ולהפתיע עם מערכות ישיבה שמשלבים עיצוב חדשני עם חומרי גלם מצוינים".

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)