נירלט יוצאת בקמפיין השקה למוצר טייח צבע

חברת הצבעים נירלט יוצאת בימים אלה בקמפיין השקה למוצר הטייח החדש שלה – צבע טיח. הקמפיין עולה באמצעות משרד הפרסום "גליקמן נטלר סמסונוב" תחת הסלוגן "יפה לך צבע טיח של נירלט". הקמפיין כולל סרטון טלוויזיה, פעילות באינטרנט, פעילויות קד"מ, נקודות מכירה ומול קהל המעצבים והאדריכלים. היקף ההשקעה בקמפיין נאמד ב- 2 מיליון ₪.


סרטון הטלוויזיה ממשיך את אותו קו שהוצג בקמפיינים האחרונים של נירלט, שהרעיון המרכזי שלו – הקשר בין מה שאתה לובש לצבע הקירות בבית שלך והקלילות בה ניתן להתאים את הקירות לסגנון האישי.


גם בקמפיין הנוכחי של צבע טיח משתתפת הדוגמנית המקסיקנית הבינלאומית, פרידה אסטריד, כוכבת ערוץ האופנה של אמריקה הלטינית. בסרטון הנוכחי, משליכה אסטריד, מחרוזת על-גבי הקיר, אשר צובעת אותו בצבע טיח בגוון כחול אפור מרהיב ויפה.

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)
המהלך החדש של אמפמ עמותת אימוץ קרטונים צילום יחצ
Image3 (1)