נירלט יצאה בקמפיין חדש לקידום המוצר אקווניר. צַבָּעים אמיתיים נבחרו להוביל את הקמפיין

חברת הצבע נירלט עלתה בקמפיין חדש לצורך קידום המוצר אקווניר, צבע אקרילי על בסיס מים לצביעת קירות פנימיים וחיצוניים. במסגרת  הקמפיין החדש שעלה בטלוויזיה ובדיגיטל באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי החליטה נירלט שמי שיוביל את קמפיין הינם  נבחרת של צַבָּעים אמיתיים שהעידו כי בחרו לעבור להשתמש באקווניר של נירלט  .

 

במהלך הקמפיין מספרים ה צַבָּעים המנוסים על הסיבות שבזכותם הם עברו לעבוד עם אקווניר של נירלט בצורה בלעדית.

לדברי תמי מרקוביץ, סמנכ"לית השיווק בנירלט: "אין חכם כבעל ניסיון. בשנה האחרונה הגענו למספר לא קטן של צַבָּעים שהתנסו באקווניר של נירלט והעדיפו ללא עוררין את המוצר שלנו.  לאור התגובות בחרנו לעלות בקמפיין טסטמונאילס שהמסר שלו צבעתי – עברתי. בו אותם הצַבָּעים מספרים את החוויות האותנטיות שלהם בשימוש במוצר".

אולי יעניין אותך

 סקופ מחיר 149
 אורבך צילום שי פרנקו (2)
 כבודי, קרדיט - יחצ
 'דווקא עכשיו' - המהנדסים אינה שטרנברג ואמיר חדד מחברת היילו
 רופאי עור סבוקלם צילום עופר חג'יוב

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

resized_pexels-photo-270637 (3)
 באדיבות טיקטוק ישראל (4)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר