נסטלה תעלה מחר (יום שישי ה-3/8/07), קמפיין חדש לכלל דגני הבוקר שלה המכילים דגנים מלאים. הקמפיין ממשיך את הקו השיווקי של החברה במסגרתו החברה מסבירה את חשיבות הדגנים המלאים בתזונה נכונה ולהדגיש כי נסטלה מתחייבת כי כל דגני הבוקר שלה מכילים דגנים מלאים.
הקמפיין, תחת הסיסמא "דגני הבוקר של נסטלה מכילים דגנים מלאים באחריות" הופק באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון והוא כולל סרטון טלוויזיה בהשקעה של כמיליון ₪.
מנסטלה נמסר כי: "דגנים מלאים הם הבסיס לתזונה נבונה. מחקרים מוכיחים כי דגנים מלאים מכילים רכיבי תזונה החיוניים להתפתחות ולתחזוקה תקינה של הגוף וכן, קיימת המלצה לצריכתם על ידי כל בני המשפחה". נסטלה מתחייבת שכל מוצרי דגני הבוקר שלה מכילים דגנים מלאים, המוצרים מגוונים ומתאימים לכל בני המשפחה: לילדים, בני נוער, נשים ומבוגרים. כל אחד יכול למצוא את המוצר המתאים לו ולהיות בטוח שהוא צורך דגנים מלאים".
הקמפיין יימשך כשבועיים ויעלה בערוצים 2 , 10 ו-24 .
דגני הבוקר של נסטלה רשמו בשנה האחרונה גידול של 30% בנתח השוק. נתח השוק של נסטלה, בכלל קטגוריית דגני הבוקר, עומד כיום על 22.5% וממצב את החברה במקום השני בקטגוריה (נילסן, כספי, מרץ 2007).
קרדיטים:
חטיבת החטיפים ודגני הבוקר של אסם: מנכ"ל – נילי צור, מנהלת שיווק – רונית מעוז, מנהלת מותג – יעל בן ענת.
מקאן אריקסון: סמנכ"ל לקוחות –רוני שובל, סמנכ"ל קריאטיב –יניב מלינרסקי, מנהלת קריאטיב –מאיה קרמן, קופי – יפתח שריג , ארט – מיקי פטריק, מפיקת משרד – עידית לוי, מנהל לקוחות – מירב לוי, תקציבאי בכיר –גיא יגור, מנהלת פלנינג- שירה לוי.