רשת האופנה TAGWOMAN, עולה בקמפיין פרסום רחב היקף לקולקציית אביב קיץ 2008. הקמפיין צולם בבריכת שחיה ריקה לנוכח משבר המים בישראל. בשל מצוקת המים, התייבשות הכנרת וההחלטה על מגבלות בהקצאות המים בארץ ובמטרה להגביר את המודעות לחיסכון במים, בחרה הרשת להציג את הקולקציה בבריכה ריקה בשילוב אלמנטים עיצוביים ייחודיים מעולם הבריכה.
את הקמפיין תוביל דוגמנית העל הבינלאומית ונערתD&G אמנדה הוראס, אשר הוטסה לישראל במיוחד לצורך הקמפיין. שכרה של אמנדה הוראס ליום צילום אשר כלל 12 שעות עבודה בלבד, עומד על 50,000$. הקמפיין מועלה באמצעות משרד הפרסום "באומן בר ריבנאי", וממשיך את הסלוגן"SEXSEXFULL" אשר מלווה את הרשת זה שתי עונות. הקמפיין יכלול שילוט חוצות, מודעות בעיתונים, פרסום במגזינים, אינטרנט וקטלוג.
לדברי אילן בז'ה, מנכ"ל TAGWOMAN: "הקמפיין מדגיש את ערכי המותג: סקסיות, נשיות וטרנדיות. הקמפיין הנוכחי הינו קמפיין רחב היקף ויכלול פריסת מדיה רחבה. באמצעות הקמפיין נפנה לקהלים נשיים נוספים ונרחיב את קהל היעד הצרכני, אשר מדגיש נשיות עוצמתית וחזקה. בנוסף למסר האופנתי אנו מוסיפים מסר סביבתי והוא – לחסוך במים – זה אופנתי".