חברת האינטראקטיב נקסט-אין מעלה קמפיין אינטרנט גדול עבור יפאורה תבורי לקידום מותג RC קולה. תקציב הקמפיין כ-100 אלף דולר והוא ירוץ באתרים: וואלה, נענע, ערוץ הילדים, ערוץ הספורט, one, תפוז, וכל זאת במוצרי הפרימיום באתרים.
מהחברה נמסר הבוקר כי המסר שנבחר להוביל את הקמפיין: 'אל תיגע בפחית ה RC קולה שלי '. הקריאיטיב בבאנר ממחיש את המסר ואם הגולש נוגע בפחית, הדמות שעל הבאנר מצווה על הגולש לעזוב את הפחית. הקלקה מובילה למיניסייט הכולל משחק עם פרסים. נקסט-אין ביצעה הפקה ייעודית לקמפיין האינטרנטי הכוללת הפקת משחק ושני סרטי וידיאו שונים המדברים אחד עם השני בהתאם לתגובות של הגולש. דוגמה לקמפיין:
https://nextin1.mediazone.co.il/RCcola/Deploy/RCdrinkUp.html