סאני תקשורת, יבואנית סמסונג סלולר בישראל, מדווחת על היקף מכירות של 200,000 יח' ממכשיר הדגל המתקדם שלה- Samsung Galaxy S מאז השקת המכשיר בישראל בנובמבר 2010. לאור הצלחת מכשיר ה-Samsung Galaxy S, מרחיבה בימים אלו החברה את מגוון מכשירי משפחת ה-Galaxy ועולה בקמפיין אשר יחשוף את מכשירי משפחת ה- Galaxy החדשים:Galaxy Gio Samsung, Galaxy Pro Samsung, Galaxy Ace Samsung ו-Galaxy Mini Samsung.
הקמפיין מציג את משפחת מכשירי ה-Galaxy ונושא את המסר: "Samsung Galaxy – תתקדם לעולם חכם יותר". הקמפיין יעלה בערוצי הטלוויזיה 2, 10, 24 באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון ויימשך כשבועיים בהיקף של כ- 1.5 מליון שקלים.
הקמפיין מורכב מ- 3 סרטונים שונים הנושאים את המסר: אל תסתפק בסמארטפון, תתקדם לסמארטפון חכם עוד יותר. בכל סרטון ישנו דגש על תכונה מרכזית אחרת של המכשירים: מסך Super Amoled, מעבד חזק וחנות האפליקציות Android Market של Google.