סבון ביג אין יפן

SABON, רשת מוצרי הטיפוח והאווירה שנוסדה בישראל ממשיכה את מהלך פתיחת רשת החנויות במזרח אסיה, תוך התמקדות בשוק היפני במטרה להפוך לרשת מוצרי הטיפוח והאווירה החזקה במדינה. החברה מכריזה על פתיחת חנות דגל נוספת בטוקיו.



החנות פתחה דלתותיה באזור גינזה המפורסם, גודלה 49 מ"ר. איזור גינזה הינו האיזור המשמעותי, החזק והממותג ביותר בטוקיו, בדומה לשדרה החמישית בניו יורק, אשר מושך קהל צרכנים ותיירים רב ובו בתי כלבו, בוטיקים נחשבים, מסעדות ובתי קפה ידועים. גינזה ידוע כאזור בעל הריכוז הגבוה ביותר של מותגים מערביים בטוקיו עם מותגי על מובילים כמו שאנל, דיור, לואי ויטון, גוצ'י, וחנויות דגל של ענקיות טכנולוגיה ואלקטרוניקה כגון סוני וAPPLE.


ניחוחות מעוררי חושים, הוא הקו המנחה בעיצוב חנויות הרשת. מדובר בתפיסה קלאסית-הרמונית, המקפידה על הפרטים הקטנים. במרכז החנויות מוצבת באר מים מעוצבת, היוצרת חוויה ייחודית המזמינה להתנסות במוצרים, מרכזת סביבה את הפעילות, מושכת את העוברים והשבים אל ליבה של החנות.

אולי יעניין אותך

Idan Keren, White Hat CTO with the OSPAs awrad - courtesy White Hat by EPAM
עיצוב ללא שם
הייטק
חנויות ספורט
באדיבות דקטלון (1)
שמלת כלה

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

איציק קויפמן בעלים קבוצת ציינה מוטורס - צילום יחצ
ריטה תורג'מן צילום אייל טואג (Large)
דן קיסריה ריזורט פותח פופ אפ קפה טאיזו של שף יובל בן נריה בתמונה פאד קפאו צילום דימטרי פומזן