סבוקלם בקמפיין קיץ להשקת דאודורנט לעור רגיש

קו מוצרי הטיפוח הישראלי סבוקלם (מתמחה בטיפול וטיפוח עור רגיש) משיק "קמפיין קיץ" החל מסוף מאי ובמהלך חודש יוני בהיקף של 2 מיליון שקלים, לקידום מותג "SeboCalm" דאודורנט לעור רגיש לנשים וגברים.



לאחר שיעל גולדמן הובילה את הקמפיינים האחרונים של החברה, נבחרה ל"קמפיין הקיץ" דוגמנית אירופאית, ממילאנו. יעל תמשיך ותייצג את החברה בקמפיינים עתידיים, במהלך השנה.



הבחירה במותג הספציפי לקמפיין צרכני, נובעת מההקשר העונתי (קיץ) ומתוצאות סקר ארצי שבצעה החברה, באמצעות חברת ""Market Watch , בתחילת השנה בו נמצא ש 40% מהנשים בישראל מגדירות עצמן כבעלות עור רגיש- נתון כמעט זהה לנתוני היקף רגישות העור, בקרב גברים.



הקמפיין שהופק על ידי משרד הפרסום "חברון- זלצמן" יכלול חסות בערוצי הטלוויזיה השונים (22, 10) מודעות בעיתונות יומית, מגזינים ופרסום באתרי האינטרנט המובילים בתחום הטיפוח והצרכנות.

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)