סודהסטרים העולמית חושפת אסטרטגיית מיצוב ומיתוג חדשה

סודהסטרים מתרעננתחברת המים המוגזים המובילה בעולם חושפת אסטרטגיית מיצוב ומיתוג מחדש שעולה היום לאוויר ב-50 המדינות בהן היא פועלת – תחת הקריאה Push for Better.

אפיון מחודש של הצרכנים ושינוי הרגלי הצריכה לאחר הקורונה, הם שהובילו את החברה למהלך המקיף הכולל הגדרת ערכי המותג מחדש, שינוי הלוגו המוכר, אריזות וכלל הנראות הויזואלית של החברה באתרי האון לייןזאת, לצד השקת מדרגת מוצרים חדשה,  Sodastream collection, הכוללת מבחר מכונות הגזה מתקדמות ומעוצבות יותר וכן שיתופי פעולה עם מעצבי על. כל זאת במטרה להציע לצרכנים חווית שתיה איכותית המשלבת חדשנות עם המגמות האחרונות בעולם העיצוב והלייף סטייל.

זוהי הפעם הראשונה שסודהסטרים מבצעת מהלך מיצוב ומיתוג מחדש מאז מכירתה לפפסיקו העולמית לפני 4 שנים בתמורה ל-3.2 מיליארד דולר, ומטרתו הדגשת עולמות התוכן של החברה: מומחיות, רעננות והעצמה.

 

הסלוגן העולמי Push for Better נבחר בהשראת פעולת הלחיצה על כפתור הכנת הסודה במכשיר סודהסטריםאותה לחיצה מובילה לדברי החברה לשינוי חיובי באמצעות "אפקט אדווה", הן עבור הצרכנים הנהנים ממים מוגזים טריים ובריאים והן עבור כדור הארץ ממנו נחסך השימוש בבקבוקי פלסטיק חד פעמיים.

 

לוגו החברה המוכר התעדכן והתווסף אליו לראשונה סמל אייקוני חדש המורכב משתי טיפות מים השזורות זו בזו ומבטאות איזון והרמוניה ואף דמיון לצורת כדור הארץהעיצוב יוצר את האות S האנגלית המסמלת את סודהסטריםפלטת הצבעים החדשה בגווני כחול וצבעי חול מביעה את מחויבותה של החברה למען כדור הארץ ונוצרה בהשראת הטבע והמים.

 

האסטרטגיה כוללת גם חדשות בתחום המוצרים לצרכן. במסגרת זו, החברה מציגה קטגוריית מוצרי פרמיום תחת השם:  "SodaStream Collection". קולקציה זו מציעה חוויה יוקרתית באמצעות חדשנות, עיצוב ואיכות של מכונות הגזה מתקדמות הנמכרות באתרי האון ליין ובחנויות נבחרותבנוסף, החברה עובדת על פיתוח מכשירים עתידיים בעיצובם של מעצבים בינלאומיים ידועי שםשזהותם תיחשף לאורך השנה.

 

"אסטרטגיית 'Push for Betterוהזהות הוויזואלית החדשה הם פרק חדש במסע של סודהסטרים לשנות את הדרך שבה אנשים ברחבי כל העולם צורכים משקאות והיא תחולל פריצת דרך בענף המשקאות העולמי", אומר אייל שוחטמנכ"ל סודהסטרים. "כמומחים להכנת משקאות מוגזיםאנו נרגשים לספק ללקוחותינו את חווית הסודה המושלמתבסגנון משודרג ומלא בחדשנות, לייף סטייל ועיצובעל ידי השימוש במכשירי סודהסטריםללקוחותינו יש הזדמנות לעשות משהו טוב יותר למען עצמם ולמען כדור הארץ".

 

המהלך כולו הובל ממטה החברה בכפר סבא, בשיתוף עם סוכנות פרל פישר (Pearl Fisher) לעיצוב ומיתוג הפועלת בלונדון וכן עם מר איתן כהןיועץ קריאייטיב של החברה. "אנו גאים מאוד בשותפות שלנו עם סודהסטריםאומרים איתן כהן ודיוויד ג'נקינסוןשותף עיצוב וחוויה בפרל פישר. "זהו פרק חדש ומלהיב עבור סודהסטרים, ואנו מצפים בכיליון עיניים לראות כיצד עיצוב חדשנועז ורב עוצמה זה יגיע למדפים".

את המיתוג החדש ניתן לראות החל מהיום כבר באתרי המכירה הבינ"ל של החברה, וכן בקמפיין ראש השנה של סודהסטרים ישראל שיעלה לאוויר בטלוויזיה ובמדיות השונות.

אולי יעניין אותך

 שיניים
 שם
pic2(1)
alon-loria(4)
12931
mimon-yashir1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

 את התזונה צילום הרבלייף
 מטבחים מעצבת שגית בר
155196_NAT_E_largeסקצרס_נשים_צילום יחצ חול_349