סודהסטרים השיקה אמש קמפיין הקורא לזנוח בקבוקים חד פעמיים

חברת סודהסטרים הישראלית, יצרנית ומשווקת המים המוגזים, השיקה אמש קמפיין פרסומי חדש בישראל הקורא להפסיק להתעסק עם שתייה קלה וממותקת בבקבוקי פלסטיק חד פעמיים ולעבור לשתיית מים מוגזים בריאים וזמינים בהכנה ביתית.



הפרסומת, שצולמה בפלורידה ארה"ב, מציגה את מגוון משתמשי בר המים המוגזים של סודהסטרים, כאשר ברגע שכל אחד מהם משתמש בבר ההגזה, מתפוצצים באותה השנייה בקבוקי הפלסטיק של השתייה הממותקת והלא בריאה (פיצוץ הבקבוקים, אם תהיתם, הינו אפקט ממוחשב ולא פיצוץ אמיתי שהתרחש על סט הצילומים).


תמיר מלמוד, מנכ"ל סודהסטרים ישראל: "מעבר לנוחות ולזמינות שיש בהכנת סודה ביתית וזניחת הבקבוקים החד פעמיים הנקנים בסופר, מדובר גם בבריאות למשפחה, שכן משפחות המחזיקות בבית בר משקאות של סודהסטרים שותות יותר, בבריאות לסביבה, שכן בקבוק אחד של סודהסטרים חוסך למשפחה 5110 בקבוקים חד פעמיים ב- 4 שנים וגם 'בריאות' לכיס, שכן עלות ליטר סודה בסודהסטרים עולה 0.80 ₪, לעומת 2.13 ₪ לליטר סודה של המתחרה המוביל בבקבוק חד פעמי. אז למה להתעסק עם בקבוקים?"


אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)